Support

Open search

Galaxy S8 SIM locked buiten Europa

First Poster

Hallo,  mijn apparaat sim blijkt nu ik in Thailand zit ook gelocked. Zoals hier ook beschreven. Ook hier bij Samsung langs geweest maar heeft niets opgeleverd. Speciaal nieuwe S8 voor beter beeld en streamen met 4k actioncam aangeschaft. Ook gelezen over regio lock en precies gedaan wat er gevraagd werd. Minimaal 5 minuten, het waren er veeeeel meer,  in Europa met Europese sim gebeld. Toch hier er tegenaan gelopen dat het NIET werkt. Samsung Nederland via Messenger nog geen antwoord. Zou je wel graag deze vakantie willen genieten van mijn nieuwe mobiel met Thaise Sim.  Oplossing in deze chat schept mij hoopvol. Kan ik ook unlock codes ontvangen. Mvg Connie

BruceH Moderator
Moderator

Hi @C-C,

vreemd dat je zelfs na te hebben gebeld hebt met een Europese sim nog de region lock krijgt. 

Heb je voor mij je contactgegevens (mailadres, telefoonnnummer) en je adresgegevens? Ook heb ik het IMEI-nummer, serienummer en aankoopdatum nodig. Ook ontvang ik graag een foto van het aankoopbewijs, dan kan ik je op de lijst zetten voor het aanvragen van een region lock.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Me pasa lo mismo aqui en peru no me dan solucion el samsung j5 me lo enviaron de holanda
First Poster

hallo kocht via ebay s8 .heb ook het probleem met netwerk puk code .hoe kan dit opgelost worden.alvast bedankt

BruceH Moderator
Moderator

Hi @tom1979,

kun je mij door middel van een privebericht jouw contactgegevens sturen en daarbij de aankoopbon van het toestel?

Dan ga ik kijken of ik een unlock code voor je aan kan vragen.

---------
Signature-Note10
Explorer
Zelfde probleem Met mijn Galaxy s8 .
BruceH Moderator
Moderator

Hoi @Gebruiker,

ook voor jou geldt:

"Kun je mij door middel van een privebericht jouw contactgegevens sturen en daarbij de aankoopbon van het toestel?

Dan ga ik kijken of ik een unlock code voor je aan kan vragen."

Alvast bedankt!

---------
Signature-Note10
Explorer

Zou leuk zijn als jij even met een oplossing zou kunnen komen ?

Explorer
Helaas nog steeds niet goed , opnieuw opgestart , vraagt naar picode voer ik in gaat verder en vraagt weer puk code . ik haal de kaart eruit en stop de kaart in een andere telefoon vraagt naar pin en start gewoon op. dus heeft niet geholpen

ik heb het doorgezet, mocht het niet in orde zijn, zal ik je nog benaderen voor verdere info. Indien je de status wilt navragen kan door dit nummer door te geven:
Explorer

https://www.youtube.com/watch?v=oJGvPSUsQlY        !!!!! The solution , de oplossing, die loesung !!!!  

Top Posters