Support

Open search

Galaxy A70 luidspreker bellen werkt zeer slecht

First Poster

Bij mij staat de 4G uit en dan is het bellen beter maar dit kan toch niet de oplossing zijn!! Als je een nieuwe telefoon koopt moet het toestel ook voor 100% werken dus ook met bellen met 4G!!

Ik hoop dat Samsung gauw met een oplossing komt!! Want verder is het een fantastische telefoon maar ik wil gewoon kunnen bellen!! En niks uit moeten zetten!! 

First Poster

Ja die staat nu uit maar dat is geen afdoende oplossing, alles moet werken op een nieuw toestel en ik vind dat je niks moet uit moet zetten om verstaanbaar te zijn tijdens het bellen!! Vandaag de dag is het bellen ren standaard funtie op een telefoon, vergeleken  met al de andere snufjes die er op een smart phone zitten!! Dan mag je toch wel verwachten dat de verstaanbaarheid bij het bellen geen probleem hoeft te zijn!! 

Nogmaals ik hoop dat er gauw een oplossing komt dat niet vereist dat je iets in de instellingen van het toestel hoeft uit te zetten!! 

BruceH Moderator
Moderator

Wij hebben sinds de eerste melding test toestellen verzameld en een aantal maal een mogelijk issue kunnen reproduceren.

Momenteel zijn we het aan het achterhalen waardoor dit issue sporadisch zich voor blijft doen en hopelijk kunnen we hier snel een definitieve oplossing voor bieden.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ook hier A70 speakerphone mode maakt je zeer slecht verstaanbaar. 4G bellen uitzetten is geen acceptabele workaround. Voor mij is het onbegrijpelijk dat Samsung speakerphone mode niet goed getest heeft. Helaas heb ik dit probleem jaren geleden ook gehad met het google nexus 5 toestel. Het probleem zat toen in zeer slecht werkende noise cancellation software van qualcomm.

Ik hoop dat de Samsung software teams dit bekende probleem kunnen oplossen. 

Toestellen ruilen heeft volgens mij geen enkele zin, dat lost geen software bugs op.

First Poster

Goedendag,

Ik heb hier ook een aantal medewerkers die dit toestel hebben gekozen en zij geven aan hier ook dit soort problemen mee te ondervinden.

ik hoop dat jullie snel met een update/oplossing kunnen komen.

p.s. het uitzetten van de 4g lost het probleem niet op maar het lijkt daarna wel minder erg te zijn.

First Poster

Samsung heeft mij op  14 augustus 2019 bevestigd dat al vele klanten dit zelfde probleem  ( speakerphone aan, daarna onderwater geluidskwaliteit=bijna onverstaanbaar) gemeld hebben.  Het probleem is dus bekend, men probeert aan een software oplossing te werken. Hopelijk lukt het Samsung on op korte termijn met een nieuwe Android update te komen zodat de speakerphone bruikbaar wordt.

Top Posters