Support

Open search

Galaxy A70 luidspreker bellen werkt zeer slecht

First Poster

Hallo, ik heb van de week ook een a70 gekocht, en met bellen ook steeds te horen gekregen dat ik niet verstaanbaar was, ook idd toestel geruild en ook weer zelfde probleem, weer terug gegaan , bleek softwarefout , bij instellingen bellen met 4g schakelaar uitzetten en nu goed geluid

First Poster
Is softwarefout fout, instellingen 4g bellen uitzetten en geluid is goed
Explorer

Allemaal leuk en aardig maar n pfone moet gewoon werken en ga niets uitzetten. Geen 4g of 3g ook na deze instellingen was 't niets. Heb nu SONY XPERIA 10 PLUS werkt perfect geen gezeik. Ook bij samsung wordt je niets wijzer. Jammer gemiste kans samsung voor de zoveelste keer. 

Apprentice

Heb alles een beetje gevolgd na overstap van de A70. Valt me enorm tegen van Samsung dat ze hier niet echt iets mee doen. Ben nu over op een Huawei Mate 20. Geen spijt van. Ook goede batterij en helaas was er toen nog geen gezeur van Google en de overheid. Maar goed, gemiste kans van Samsung om hier iets aan te doen of meer hulp te bieden. Bey bey Samsung.

Explorer
Zo ist en niet anders. Jammer samsung. Doe er wat mee
First Poster

Hoi, ik heb ook problemen met mijn nieuwe  (2dagen geleden gekocht)  Samsung A70. 

Klachten over een blikken geluid of je klinkt als een robot.  Bellen met dit ding is een ergernis.

terug geweest naar de MM maar daar willen ze van niks weten, die telefoon is prima is daar het antwoord. Ik ben niet blij met deze telefoon! 

Wim

Explorer

Hoi Wim ja gewoon erop staan dat ze hem omruilen (omruilgarantie). De software is niet goed dat is bekend bij Samsung. Ik heb nu de Sony experia 10 plus. Werkt perfect 👌 

First Poster

Tsja.. maar ze kijken gewoon de andere kant op bij de MM de telefoon doet het prima zeggen ze en gaan weer verder met de volgende klant  😡

Explorer
Ja das triest ik moet zeggen bij KPN perfect geen probleem ook hoesje pantserglas vergoed en nog korting gehad op dit toestel.
Observer

Hoi , voor moederdag (12 mei jl.) Kreeg ik als verrassing de A70 van mijn partner . Iedereen die ik aan de lijn heb gekregen roepen de hele tijd wat zeg je nou.... ook als ik via de speaker van me auto bel.

Baal hier wel van verwacht je niet van zo'n toestel .

De telefoon via een bol.com partner gekocht zal deze morgen  bellen .

Voor een toestel wat toch niet goedkoop is hoop ik dat de service goed komt.

Top Posters