Support

Open search

Galaxy A70 en chromecast

Highlighted
Apprentice

Ik ben sinds vandaag de eigenaar van mijn eerste samsung galaxy smartphone. Ik had daarvoor een ander merk en gebruikte hem oa om netflix ed te casten naar mijn tv met een externe chromecast.

Dat werkte prima, ook vanop mijn laptop overigens.

Maar met deze galaxy A70 krijg ik dat niet aan de praat. Via google home worden er geen apparaten gevonden of ik krijg de boodschap dat mijn toestel niet optimaal is voor gebruik met de chromecast. Casten vanop mijn laptop naar tv via chromecast werkt nog altijd zoals het hoort , het ligt dus niet aan tv of chromecast.  Iemand een idee hoe ik dat verholpen krijg? 

5 ANTWOORDEN 5
Apprentice

niemand een idee? 

Community Manager

Hi @mooisvanmie,

Wellicht dat je de Chromecast zelf eens kunt resetten:

https://support.google.com/chromecast/answer/6254654?hl=nl

Dan opnieuw installeren. Laat je weten of dat wat heeft uitgehaald?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hmm, Effe moed verzamelen: ik kan nog wel casten via mijn laptop en ik vrees een beetje dat als ik dat resett, en het werkt niet, ik ook dat casten via de laptop niet meer kan.  En dan ben ik nog verder van huis...

Community Manager

Komt vast goed. Laat je weten hoe het is afgelopen?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

update:

Ik weet nog altijd niet wat er aan de hand is: ineens werkte het wel, zonder dat ik er iets voor deed. Maar een paar dagen later, tussen 2 afleveringen op netflix in, stopte het casten weer . Sindsdien heeft het nog 1 keertje wel gewerkt maar daarna weer niet meer.

Ik cast nu via mijn laptop, dat lukt namelijk wel gewoon.

Top Posters