Support

Open search

Foto's, video's een muziekbestanden delen

Apprentice

Hallo community.  

Ik ben in het bezit van een Galaxy S6 en een wat oudere (2013 volgens mij) smart tv ue32eh5300 waarmee ik tot halverwege dit jaar bestanden met allshare of Samsung link kon bekijken. Maar deze toepassingen zijn gestopt en min tv heeft standaard geen wifi. Tot nu toe deelde ik de bestanden via mijn modem wifi waarmee de tv bekabeld is aangesloten en de telefoon wireless.  Maar ook via usb krijg ik het niet meer voor elkaar om bestanden zoals foto's ed te bekijken op mijn tv.  Dus 1: waarom zijn deze goed functionerende apps gestopt ?en 2: hoe krijg ik het wel voor elkaar om de bestanden wel te bekijken? Of moet ik dan beslist dat wifi dongeltje van Samsung kopen?

Groeten Dokka

Dokka☠
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen Dokka,

Welkom op de Samsung Community en wat een leuke hond in je profielfoto!

Samsung heeft de twee functionaliteiten van AllShare en Link ondergebracht in een nieuwe app: Samsung Smart View. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.smartviewad. Soms is het technisch gezien beter om een gloednieuwe app te maken dan de oude te updaten met nieuwe functies, omdat er anders conflicten ontstaan tussen de oude en nieuwe code. Vandaar deze nieuwe app en de opgezegde ondersteuning voor de oude.

Als het goed is, zou dit gewoon moeten werken zolang je S6 en TV met hetzelfde netwerk verbonden is - bedraad of draadloos maakt dan niet uit. Kun je bevestigen of dit werkt? Anders kijken we even verder.

Ik hoor het graag van je

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Tim Moderator
Moderator

Hi @Dokka, heb je het bericht van Kevin gezien? Ben je er inmiddels uit?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
New Member

Hoi KevinW,

Ik besef me dat het een beetje een oud topic is ondertussen, maar ik probeer het toch maar even.

Ik heb nog een "oude" UE46D7090 smart TV. Die wordt niet ondersteund in de nieuwe app. Is er nog een manier om alsnog media te streamen?

Top Posters