Support

Open search

Cashback registratie product A7

OPGELOST
First Poster

Beste allen,

Ik probeer deel te nemen aan de lopende cashback actie voor mijn A7. Kan alleen niet mijn (of welk dan ook) product vinden als ik dat probeer te doen in het daarvoor bestemde vak. Zie ook foto, blauwe balk lijkt bezig, maar geeft geen resultaten en stopt na enkele momenten met zoeken.
Hoe dit op te lossen? Ik heb met verschillende browsers geprobeerd, zowel mobiel als op de laptop. In de zoekbalk zowel 'samsung galaxy a7' en 'SM-A750FN/DS' of delen daarvan ingevuld - zonder resultaat

Bij voorbaat dank,

Aronwerkt_niet....png

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Aron,

Ik raad je aan A7 met een spatie op het eind in te vullen. Dan komt er als het goed is dit uit:SmartSelect_20181203-002550_Samsung Internet.jpg

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
BruceH Moderator
Moderator

Yes, top! Gelijk goed nieuws, hij is nu goedgekeurd! Je zult het beloofde bedrag alsnog uitgekeerd krijgen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
17 ANTWOORDEN 17
Superuser II
Superuser II

Hoi Aron,

Ik raad je aan A7 met een spatie op het eind in te vullen. Dan komt er als het goed is dit uit:SmartSelect_20181203-002550_Samsung Internet.jpg

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Heeft gewerkt, thanks voor de snelle hulp

Observer
Met welke site log ik in om in aanmerking te komen voor de cashback actie
BruceH Moderator
Moderator

Here you go: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BXJNRZUJGMBWV

---------
Signature-Note10
First Poster

Het lukt niet om te registreren voor de A7 promo actie. De site (met verschillende browsers geprobeerd) blijft zeggen dat EAN en IMEI niet correct zijn (13 / 15 tekens). Dat heb ik nu echt heel vaak geprobeerd en gecontroleerd, dus wordt er moedeloos van! EAN heb ik gecheckd op de site en die komt voor. Op Messenger bericht wordt niet gereageerd door Samsung. Graag een reactie van iemand

groet

Ron 

BruceH Moderator
Moderator

Kun je jouw IMEI-nummer en EAN-code doorgeven via een privébericht?

---------
Signature-Note10
First Poster

OK, dat was stom, ik heb de codes verwisseld.

Logisch dat hij aangaf dat er teveel tekens in het veld stonden.

Aanvraag is nu verstuurd.

Thx voor de support

Ron

BruceH Moderator
Moderator

Kan de beste overkomen! Fijn dat het is gelukt. 👍

---------
Signature-Note10
First Poster

Telefoon 29 maart gekocht, wacht nog steeds op mijn geld van die casback actie

Gaat lekker vlug