Support

Open search

Bestanden van Samsung cloud terughalen

First Poster

Hallo,

Hoe kan ik foto's uit de samsung cloud terughalen naar mijn telefoon? Kan nu alleen een bestand selecteren en vervolgens verwijderen. Maar niet delen of downloaden of dus terugzetten naar mijn galerij. 

Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt.

Groeten Alice 

6 ANTWOORDEN 6
Nick Moderator
Moderator

Hi Alice, kun je een screenshot sturen van welke opties je ziet wanneer je één foto ingedrukt houdt?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Hoi Nick 

Zie hier het bijgevoegde screenshot.

Hopelijk kan je mij verder helpen. 

Screenshot_20181104-133451_Samsung Cloud.jpg

BruceH Moderator
Moderator

Hoe gaat het als je bij Galerij -> Rechtsboven instellingen -> Samsung Cloud synchroniseren aan, tik op Samsung Cloud -> Automatisch synchroniseren inschakelen -> Nu synchroniseren (als dit grijs is, tik dan op Synchroniseren met, stel in op Wifi en mobiele gegevens)

Hoe gaat het dan?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Hoi Bruce,

Ik heb jouw stappen gevolgd maar ik blijf alleen maar de mogelijkheid krijgen de foto's te verwijderen.

Dat moet toch niet de bedoeling zijn van een cloud. Lijkt me dat je fotos en bestanden gewoon moet kunnen downloaden of delen.

Heb je wellicht nog een suggestie?

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groet,

Alice 

Highlighted
BruceH Moderator
Moderator

Ik kan eventueel nog een meekijkafspraak voor je inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee om te kijken of we het op een andere manier kunnen oplossen.

Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
New Member

Ik heb het zelfde probleem en kom er niet uit

Top Posters