Support

Open search

Beltoon veranderen

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Ik he op mijn S8 een muzieknummer (mp3) die ik graag wil selcteren als ringtone. Het is me ooit gelukt maar nu accepteert hij het zelfde muzieknummer niet meer als ringtone. Hij download hem wel maar zet hem vervolgens niet in de lijst van bestaande ringtonen. 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi,

Als ik naar mijn beltoon instellingen ga : Instellingen > Geluiden en Trillen > Beltoon > Helemaal onderin staat Toevoegen van Telefoon. Daar kan je op klikken en dan kies je voor Geluid selecteren. Ik kan kiezen tussen al mijn mp3's die ik op mijn telefoon heb staan!

Succes!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Nick Moderator
Moderator

Kun je nog een keer naar dit menu gaan nadat je de volgende stappen hebt uitgevoerd: Instellingen > Apps > 3 cirkels rechtsboven > App-voorkeuren resetten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
10 ANTWOORDEN 10
Superuser II
Superuser II
Hoi,

Als ik naar mijn beltoon instellingen ga : Instellingen > Geluiden en Trillen > Beltoon > Helemaal onderin staat Toevoegen van Telefoon. Daar kan je op klikken en dan kies je voor Geluid selecteren. Ik kan kiezen tussen al mijn mp3's die ik op mijn telefoon heb staan!

Succes!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Troubleshooter

Hi Flyguy1968, laat ons weten of het gelukt is! 😉 

First Poster

op mijn nieuwe samsung a3 2017, staat standaard de ringtone Horizon, ik wil deze veranderen in een mp3 muziekje van mezelf, deze staat op mijn telefoon maar ik krijg hem niet ingesteld. Hij blijft teruggaan naar de Samsung ringtone. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

Tim Moderator
Moderator

Hi @caroline3, heb je al naar de oplossing van dit topic gekeken? Heeft dat voor jou niet geholpen?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Hallo,

ik heb een gelijkaardig probleem. Ik kan de beltoon van mijn nieuwe Galaxy A40 niet aanpassen. Ik heb de stappen gevolgd
instellingen > Geluiden en trillen > beltoon (sim 1) > dan kies ik mij gewenste .mp3 en klik op "OK"
en dan krijg ik steeds de melding "kan niet ingesteld worden als beltoon". (zie afbeelding)
probleem beltoon.jpg

Vreemd genoeg zie ik ook niet de overige standaard ringtones (zoals sunlight etc). Ik krijg enkel de mp3 te zien die op het toestel zijn gedownloaded.

Ik heb geprobeerd alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Maar ik blijf steeds op hetzelfde probleem botsen.
Weet iemand raad??

thx

Nick Moderator
Moderator

Kun je een screenshot delen van het scherm dat je krijgt wanneer je op één van de simkaarten drukt?

---------
Signature-Note10
First Poster

Dit is het audio-menu waar ik uit kan kiezen als ik op SIM 1 klik (idem voor SIM 2 maar daar zit geen kaartje in)

66445396_416674845601051_5255400113135681536_n.jpg

Nick Moderator
Moderator

Kun je nog een keer naar dit menu gaan nadat je de volgende stappen hebt uitgevoerd: Instellingen > Apps > 3 cirkels rechtsboven > App-voorkeuren resetten?

---------
Signature-Note10
First Poster

Hi Nick, het is gelukt! Thanks 

Top Posters