Support

Open search

Afzonderlijk app-geluid

Highlighted
OPGELOST
First Poster
Ik heb een A6+. Mijn Bluetooth oortje werkt perfect. Nu heb ik een app geïnstalleerd waarvan ik de audio-uitvoer naar mijn oortje wil hebben. Onder instellingen/geluid en trillen/geavanceerde geluidinstellingen/Afzonderlijk app-geluid heb ik de app ingesteld en bij audioapparaat Bluetooth-apparaat. Hoewel men oortje verbonden is en werkt krijg ik de melding: Geen verbonden apparaten. Iemand enig idee wat ik verkeerd Doe?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Nick, dank voor je reactie. Heb inmiddels kontakt gehad met een medewerkster van Samsung en die kwam op het idee er een ander Bluetooth apparaat aan te hangen en wat blijkt: het probleem zit in de oortjes, niet in de telefoon. In ieder geval bedankt.

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Werkt alles qua geluid niet vanuit jouw telefoon richting de oortjes of alleen een specifieke app?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Nick, dank voor je reactie. Heb inmiddels kontakt gehad met een medewerkster van Samsung en die kwam op het idee er een ander Bluetooth apparaat aan te hangen en wat blijkt: het probleem zit in de oortjes, niet in de telefoon. In ieder geval bedankt.

Nick Moderator
Moderator

Ah, kijk 'ns aan! Fijn om te lezen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters