Support

Open search

A8 USB opties

Highlighted
OPGELOST
Explorer

Ik merk dat de usb instellingen op de A8 niet meer beschikbaar zijn ze zijn namelijk grijs. Ik heb twee laptops geprobeerd en met een a3 2017 werkt het wel gewoon. ervaren meer mensen dit probleem?64434058_351573958894068_7507754600372371456_n.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Explorer

Ik wil jullie allemaal meleden dat het probleem is opgelost door de update die vandaag is uitgerold. Allemaal bedankt voor het meedenken. @Rohit @Tim 

14 ANTWOORDEN 14
Superuser II
Superuser II
heb je toevallig ook andere kabels geprobeerd?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ja hoor, en ook andere laptops

Tim Moderator
Moderator

@Thomas2003 Heb je toevallig al geprobeerd om de ontwikkelaarsopties in te schakelen? Dit doe je via Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens > 7x tikken op het 'Buildnummer'. Bel hierna naar *#0808# en kies voor 'MTP + ADB'. Hoe gaat het dan met verbinden?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer

ik klik nadat ik op MTP+ADB heb geklikt op Ok of moet ik op reboot klikken. Als ik op Ok klik werkt het in ieder geval niet

Superuser II
Superuser II
Welke opties heb je nog meer?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Deze opties staan er allemaal bijScreenshot_20190620-164739_USBSettings.jpg

Superuser II
Superuser II
Je kunt reboot proberen..
---------
Samsung Galaxy S10+

Explorer
Nee helaas werkt dit ook niet
Superuser II
Superuser II
Nog steeds alles grijs?

Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

http://smsng.nl/veiligefbwc
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters