Support

Open search

A 50 Geluidsprobleem incoming mail

First Poster

Heb mijn smartphone bijna een week.

Heb probemen met geluid "binnenkomende mail" en diverse andere zaken die ik uit een backup van mijn vorige Galaxy S4 mini had overgenomen en mogelijk die problemen veroorzaakte.

Heb ondertussen een reset naar fabrieksinstellingen uitgevoerd en een volledig nieuw installatie.

Maar...heb nog steeds incoming mail geluidsproblemen...

Ik stel vast dat in "Mijn bestanden" ( My ffiles) alles "leeg" is.

DE bestanden: Android-DCIM-Documents- Doawnload-Media-Meldingen-Rringtones-Pictures en andere, waar vind ik die terug ? In internal sorage (maar weet niet waar dat staat) stonden al die rubrieken maar zonder inhoud.

Hangouts incomming call and Hangouts message vind ik ook niet kan ik die ergens downloaden en installeren.

Bedankt voor de (eventuele) hulp.

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @tuurke1962,

Als je net een reset hebt uitgevoerd, is je telefoon als nieuw en zullen de mappen inderdaad leeg zijn.

Heb je Hangouts wel geïnstalleerd? Op oudere telefoons leverde Google de app mee, maar inmiddels moet de app handmatig gedownload worden. Deze geluiden worden geleverd met Hangouts: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.talk

Welke geluidsproblemen heb je precies? Bedoel je dat je een eigen meldingsgeluid wilt instellen? Dat doe je door via Mijn Bestanden een geluidsbestand te zetten in de map Notifications (in interne opslag).

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Wat moet ik doen om een eigen sound toe te voegen aan binnenkomende emails ?

Ik ben er wel in gelukt om eigen sound toe te voegen aan "telefoon oproep".

Top Posters