Support

Open search

2K notities - interne geheugen bijna vol. Hoe ruimte maken?

First Poster

De S5 gebruik ik als kladblok om invallen en dergelijke vast te leggen. Omvang bleek gegroeid tot 7GB.

Toen interne geheugen (apparaatgeheugen) vol leek te gaan ben ik begonnen het op te schonen en onnodige notities te verwijderen (vele honderden verwijderd). In plaats van dat beslag op de interne geheugen afnam (met rond de 1GB verwachtte ik) steeg dat juist.

Ene na andere app heb ik ook verwijderd om ruimte vrij te maken.

Ik weet hoe ik de notities (een voor een) kan kopiëren naar pc, maar na een aantal keren botst ik steeds tegen de grens van weinig interne geheugen waardoor de notities “gevangen” blijven zitten in de S5.

Ik zet notities om in pdf-vorm (via “Delen”) waarna je ze via aansluiten op pc erheen kan kopiëren. De omgezette notities (de pdf’s) hebben een omvang van rond de 10 mB, misschien dat er een restant ergens in interne geheugen overblijft na Delen?

(nieuwe apps kan ik overigens niet installeren)

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik de notities die er nog zijn kan kopiëren naar de pc?

1 ANTWOORD 1
Community Manager

Hi @duiker19,

Is het een idee om een collega op afstand mee te laten kijken? Dan kan mijn collega je hier op afstand bij assisteren.

Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9. Let me know!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters