Support

Open search

Hoe maak ik een nieuw topic aan?

Explorer

Hoe ik ook zoek en wat ik ook doe, ik kan nergens een nieuw topic aanmaken voor Samsung S8.

Ik heb gezocht op S8 en Galaxy S8, dan zie ik vragen en antwoorden van anderen maar geen antwoord op mijn vragen.

Waar kan ik mijn vraag neerzetten?

Superuser II
Superuser II
Mag je hier plaatsen: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/bd-p/nl-mobile
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Een nieuw topic starten lukt mij ook niet (Samsung browser op Note 8). 

Verder zie ik nergens een link om de nieuwste berichten te bekijken. Op de meeste forumsoftware kan je via die link alle nieuw geplaatste berichten in 1 overzicht bekijken.

Nick Moderator
Moderator

We hebben inderdaad geen pagina waar je alle nieuw geplaatste topics kunt zien. Waar gaat het fout bij het plaatsen van jouw berichten, krijg je iets van een melding?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Het heeft even geduurd, maar ik kwam dit topic ineens weer tegen. Nu ben ik via mijn desktop op het forum en kan nu wel een nieuw topic starten. Op mijn mobiel kreeg ik een tijdje terug geen enkele melding na het drukken op de "Een onderwerp starten" button.
Zelf heb ik de nodige ervaring met zowel phpBB als met XenForo forumsoftware (als forumbeheerder) maar  dit Lithium forum vind ik persoonlijk stukken minder gebruiksvriendelijk.

Superuser II
Superuser II

@gouwepeer  schreef:

Het heeft even geduurd, maar ik kwam dit topic ineens weer tegen. Nu ben ik via mijn desktop op het forum en kan nu wel een nieuw topic starten. Op mijn mobiel kreeg ik een tijdje terug geen enkele melding na het drukken op de "Een onderwerp starten" button.
Zelf heb ik de nodige ervaring met zowel phpBB als met XenForo forumsoftware (als forumbeheerder) maar  dit Lithium forum vind ik persoonlijk stukken minder gebruiksvriendelijk.

Zo moeilijk is het niet hoor.. En als je forumbeheerder bent geweest al helemaal niet lijkt mij. In deze sectie kun je geen nieuwe onderwerp plaatsen de rest wel. Er staat duidelijk nieuw onderwerp starten... 

Try it out!

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

@Nick  schreef:

We hebben inderdaad geen pagina waar je alle nieuw geplaatste topics kunt zien.

Zo te zien bestaat die pagina wel, alleen staat deze niet in het menu.
--> Recente berichten <--

Nick Moderator
Moderator

Ah, klopt. Deze vind ik persoonlijk niet erg overzichtelijk, maar het is inderdaad een optie! 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"