Support

Open search

Hoe maak ik een nieuw topic aan?

Nick Moderator
Moderator

Allereerst, welkom op onze Community! We vinden het altijd leuk om nieuwe leden te ontvangen en dan is het natuurlijk nóg leuker als jullie hier komen voor een vraag of input. Maar om dit te doen is de belangrijkste vraag: hoe maak ik een nieuw topic aan en wat kan ik allemaal doen? Voor deze vraag ben je aan het juiste adres!

Het maken van een topic

Je begint door naar de juiste productcategorie te gaan, of dit nou Mobiele Producten, TV/Audio, Huishoudelijke Apparatuur of Camera en IT Producten is.

Als je bij de juiste categorie zit zie je bovenaan ‘een onderwerp starten’:

1 (1).png

Wanneer je hierop gedrukt hebt, krijg je het scherm waar je jouw vraag kunt stellen. Je ziet bovenaan het ‘onderwerp’ daaronder ‘hoofdtekst’ en onder het laatste kopje zie je alle tekstinstellingen. Je ziet hier een aantal extra opties, dit zijn de opties voor een afbeelding, video (Youtube embedded), smileys en hyperlinks.

2 (1).png

Rechts zie je labels, deze ben je verplicht in te vullen voordat je het topic kunt aanmaken. Onder labels zie je ‘kies een label’, daar kun je dus selecteren wat bij jouw vraag/topic past.

3 (1).png

Nu je dit allemaal gedaan hebt, kun je beginnen met jouw  vraag te stellen. Probeer in het onderwerp kort en bondig jouw vraag/topic samen te vatten, daarna kun je alles goed uitleggen in de hoofdtekst.

Nu zit er nog maar één ding op, posten! Dan zien we jullie topics graag tegemoet :smileyvery-happy:

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
11 ANTWOORDEN
New Member

Helaas kan ik om de een of andere reden niet op de knop klikken om een nieuw onderwerp te starten. Het lijkt wel aslof er geen link onder gekoppeld zit gezien het met de laptop ook niet lukt....

Nick Moderator
Moderator

Vreemd! Ik heb het net nog getest op Google Chrome, zonder problemen. Welke browser gebruik je en waar probeer je het topic te plaatsen? Je kunt het namelijk niet in de Ontdek de Community sectie plaatsen.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Hier werkt het helaas ook niet, ik ben ook een Chrome gebruiker 

Superuser II
Superuser II
Het is je toch gelukt
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Er zijn wel es van die arrrgggh momenten. ..heb nu een irritatie SAMSUNG moment. ..😲

Ben al lange tijd een fervente Samsung gebruiker..🤗.heel wat apparaten ervan afgesleten en nog steeds in gebruik. ..zo ook de mobiele Samsung S6 die in juni 2015 is aangeschaft.

Je zou toch denken dat een apparaat van die prijsklasse enige jaren meegaat. Niks is minder waar 😣 het 1e jaar tijdens een vakantie bleef het beeld de hele week zwart,  het rare was: ik kon wel gebeld worden. Het 2e jaar brak door n val het beeldscherm,  deze door erkend bedrijf Smartphort laten maken,  helemaal top. En dan nu. ..in mei op vakantie bleef de Samsung S6 uit zichzelf opstarten,  kon hem niet uitzetten en hij werd warmer op zo n niveau dat je zou denken dat die zou ontploffen.

Het erkende bedrijf weer benaderd, deze zou hem nakijken. Na een week kreeg ik de telefoon terug....met nog steeds hetzelfde euvel. Telefoon weer naar hetzelfde bedrijf,  ditmaal gaven ze aan dat de oplaad cyclus was bereikt, kostenplaatje €105,= voor eigen rekening.

Samsung via messenger op de hoogte gesteld van telefoon gedoe en duidelijk gevraagd of het vaker voorkomt dat een S6 van deze prijsklasse binnen 3 jaar zulke mankementen vertoond. Geen duidelijk antwoord enkel het bericht dat Smartphort geen erkend bedrijf van Samsung was en dat Samsung dus verder niks met de telefoon kan. ..paniek.😨 ..bleek foutje van de medewerker te zijn,  Smartphort is wel erkend maar nog doet Samsung niks met de telefoon want de conclusie van de reparateur is bindend en als de oplaadcyclus is bereikt is dat je eigen probleem. 😒

Inmiddels €105,= betaald,  telefoon gerepareerd en kreeg hem vandaag terug met reparatie kaartje. De telefoon was welgeteld een half uur werkzaam om updates uit te voeren werd wederom kei warm op ontplof niveau, viel uit en doet helemaal niks meer. ..zelfs niet opladen. 🙁

Hmmm zou ik nu binnen een half uur de oplaadcyclus al hebben bereikt?  🤔 dat is wat vreemd aangezien er 47% opstond en ik de telefoon niet in de oplader had. Al met al lijkt het me meer n mankement van de telefoon dan dat dit mijn eigen schuld is. ...

€105,= armer,  geen werkende telefoon,  vertrouwen in Samsung gedaald naar onder nul en behoorlijk de balen erin 😑

Superuser II
Superuser II
Foutje van welke medewerker? De servicepunten van Samsung staan duidelijk op de site..

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

Je kunt toch terug naar het bedrijf waar je de 105 euro aan hebt betaald? Die moeten het voor je oplossen neem ik aan..
En ik raad je in het vervolg wat er ook gebeurd altijd je toestel te laten maken bij een officiële servicepunt, tenzij je garantie verlopen is want dan maakt het niet uit voor de garantie. Als je het bij een erkend servicepunt je scherm laat vervangen behoud je namelijk je garantie en waterdichtheid*( als je toestel waterdicht is)
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Screenshot_2018-06-15-09-51-27.png

First Poster
Dank voor het antwoord per mail. Het is een erkend bedrijf, dit heeft Samsung ook bevestigd. Ga er ook vanuit dat de telefoon kosteloos gerepareerd wordt en dat ik eindelijk een goed werkende S6 in mijn bezit krijg. ...tot nog toe is dit niet het geval en begin ik me af te vragen of de S6 echt wel zo betrouwbaar is als wordt voorgespiegeld of dat ik simpelweg een mislukt toestel heb
Superuser II
Superuser II
Ik zie dat je dus contact via FB Messenger hebt, lijkt mij het verstandigst als je die daar dan ook verder gaat en het bespreekt met Samsung.
---------
Samsung Galaxy S10+