Support

Open search

Toestel vastgelopen? Zo kun je hem resetten of opstarten in veilige modus!

New Member

kan mijn google accountant niet intikken hij blijft weer geven dat ik een google account moet geven om in te loggen dat eerder gesynchroniseers was met dit toestel.

Hij is volledig gereset in de winkel van proximus.

BruceH Moderator
Moderator

Dan dien je langs een servicepunt van ons te gaan met je aankoopbon en ID, of gebruik maken van de ophaalservice. Daar kunnen ze de Android opnieuw flashen.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Hij doet het weer bedankt 😁👍
First Poster

Mijn Galaxy S7 is altijd in blakende gezondheid geweest, als Marshmallow begonnen en via Nougat inmiddels op Oreo uitgekomen. 

Vorige week begon het gedonder: Bootloop. 's Nachts was hij plotseling herstart. Na inloggen (toestelPIN) rebootte hij weer en was niet meer wakker te krijgen. 
Ik heb in Safe mode gestart, dat heeft een dag gewerkt. "s Avonds een full reset uitgevoerd en een voor een weer apps geïnstalleerd, te beginnen met Google apps. Halverwege ging hij weer plat. Opnieuw harde reset en herinstallatie. Google Assistant uitgeschakeld en verder met apps. Dit keer ging hij pas plat nadat ik bijna alle 70 apps had herinstalleerd. Weer full reset kan niet meer want ZELFS veilige modus komt hij nu niet meer in.  Wat nu? Odin menu, wissen en opsturen ben ik bang. 

First Poster

ik heb het zelfde probleem net ook, heb nog steeds geen oplossing gevonden kan iemand ons helpen?

Nick Moderator
Moderator

Bedoel je dat jouw toestel af en toe opeens reset, dus uit en weer aangaat, @jimi79? Er staan namelijk meerdere vragen/issues in dit topic  

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

neen dit wil zegen dat zelfs als ik hem wil opladen niets te zien krijg en ook niet meer kan opzetten zo plots heb mijn gsm 2 maanden er is niets mee gebeurd en tog krijg ik enkel zwartscherm zelfs het icoon van opladen komt er niet op

Nick Moderator
Moderator

Oh, heb je al volume omlaag en de uit/aan knop lang ingedrukt gehouden? Het kan zijn dat 'ie gewoon volledig is blijven hangen.

---------
Signature-S10
First Poster

heb ik ook geprobeerd en werkt ook niet...

Nick Moderator
Moderator

Dan zou ik je adviseren langs één van onze servicelocaties te gaan om het te controleren.

---------
Signature-S10
Top Posters