Support

Open search

Samsung reparatie

First Poster

Goedemiddag ik heb mn samsung ter reparatie laten ophalen omdat ie niet meer aanging.

Nou weet ik dat mn achterkant een barst heeft en niet onder de garantie valt

Maar het lijkt mij dat een moederbord dat wel valt 

En die barst in de achterkant had ik al vanaf dag 1 dus daar kan het niet aan liggen want dat is 10 maanden geleden gebeurt

2 ANTWOORDEN
Superuser II
Superuser II

Hoi Jeffrey,

Wat vervelend om te horen dat je Samsung kapot is. Helaas vallen reparaties buiten de garantie als er dit soort schade aan het toestel is. Het is namelijk onmogelijk vast te stellen of deze schade inderdaad maanden geleden is ontstaan, of dat het bij wijze van spreken 10 minuten voor het uitvallen is gebeurd. Bovendien kan er stof en water komen op plekken die normaal gesproken helemaal afgesloten zijn, dat kan dan later pas voor problemen zorgen. Het is dus nooit uit te sluiten dat het defecte moederbord voortvloeit uit de schade aan de achterkant. Daarom is het aan te raden schade zo snel mogelijk te laten repareren bij Samsung, hierna heb je uiteraard weer volledige fabrieksgarantie.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Oke dan weet ik voldoende had hem al laten ophalen voor dynafix

Maar ik vind 420 euro een beetje duur dus laat hem ongerepareerd terug sturen want naar mijn mening kan het stuk goedkoper 

Plus ik ook alleen maar negatieve reacties lees omtrent dynafix 

Top Posters