Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s8+ scherm kapot.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2018 05:45 AM)
389 Weergaven
Kevinsalesman
First Poster
Opties

Goeiedag!

 

Ik heb gisteren mn s8+ laten vallen, dus nu is het scherm kapot.... de teletoon valt onder de inboedelverzekering. Mijn vraag is dan: word de telefoon dan gemaakt door samsung zelf of soor een externe reperateur? Want ik zou graag de water resistant willen houden/ terug krijgen als ik het scherm laat maken onder de inboedelverzekering. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Salesman :smiling-face:

0 Likes
5 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

De enige die je dit echt kan zeggen is de verzekeringsmaatschappij en niet de mensen op dit forum omdat elke verzekering anders is en andere polisvoorwaarden heeft. Dat de telefoon aan dezelfde eisen moet voldoen na reparatie lijkt mij evident. Maar dat zal de verzekering je moeten vertellen/garanderen.

Talí
Helping Hand
Opties
Ik zal EISEN van je verzekraar dat het toestel wordt gerepareerd door Samsung, want je verliest je garantie als het door elk ander partij wordt gedaan. Tevens hebben als het goed is alleen Samsung reperateurs de "tools" om Samsung toestellen te repareren.

Ik ken trouwens geen verzekeraar die liever een toestel laat repareren op de hoek van de straat dan een erkend bedrijf, dus denk ik dat het wel goed zit.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Een partner van Samsung is trouwens ook goed, zo lang ze maar bevoegd zijn voor het herstellen :smiling-face:
Iliana
First Poster
Opties

Mij zie je nooit meer een Samsung kopen.

Scherm van de s8 is meteen kapot!

Ik had er bij aankoop een extra glas voor laten zetten, waardoor vervolgens de helft van je toetsenbord niet meer werkt.

Als je dan terug gaat naar de winkel zeggen ze gewoon "Ja we kennen dat probleem maar tot nu toe is er nog geen glas gevonden waarbij dat de toetsen even gevoelig blijven ".

Oké dan maar zonder glas, als je anders toch niet goed kunt typen.

1 dag zonder beschermglas over men scherm, en men scherm is al gebarsten! Gsm zat in men tas, en door de sleutels in men tas is het scherm waarschijnlijk gebarsten.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Oke, dat noem ik "normaal gebruik", ik zou het scherm terug brengen naar de winkel want in een dergelijke situatie hoort deze niet te barsten, hoogstens wat krassen :winking-face:
0 Likes