Support

Open search

Notificatie per app

OPGELOST
Apprentice

Notificatie per app

Sinds paar dagen de Note8 maar ik kan nergens mijn Zedge gedownloade notificatiesound per app instellen.   De standaard sounds van samsung zelf zijn te zacht voor mij omdat ik SH ben.  Ook kun je geen notificatie led kleur meer instellen. Iemand die mij kan vertellen of er toch een achterdeurtje is om dit in te kunnen stellen? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Big Cheese

Re: Notificatie per app

Misschien heb je hier wat aan: https://play.google.com/store/apps/details?id=ws.stefma.soundcontroll&hl=nl

Er staat bij dat je het dan per app kan instellen!

"Megasound Beta is easily and intuitively to adjust specific sounds for all your apps. So you can already know by hearing which notification was playing the sound. "

--------------------------------------------
Samsung Galaxy Note 8
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!

9 ANTWOORDEN
Big Cheese

Begrijp ik het goed en wil je per app een ander geluidje laten afspelen? Volgens mij is dat nooit een optie geweest? Je kunt wel geluidjes voor algemene notificaties instellen en bij Whatsapp ook zelf kiezen.

Voor je LED:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koo.lightmanager&hl=nl

Uit nieuwsgierigheid, wat is SH? Ik denk Slecht horend?

Samsung Galaxy Note 8

Apprentice

Jawel SH staat voor slechthorend. Daarom weet ik ook zo zeker dat ik wel degelijk een luide meldingsgeluid kon instellen per app op mijn voorgaande Samsungs waarvan de laatste de s8+ was.  

Ik ga de led app opzoeken.  Hatelijk dank.  

Moderator

Hi @Sillycious,

die optie zit er inderdaad niet op. Slechts voor Berichten, Agenda en E-mail kun je een andere tone instellen, echter alleen de standaard tones. 

Wel kun je bij Instellingen -> Toegankelijkheid -> Gehoor bijvoorbeeld een flitsmelding inschakelen zodat het scherm of de cameralamp (flashlight) knippert zodra je een melding binnenkrijgt.

Wellicht dat er in de Play Store nog wat te vinden is die meer aansluiten bij je wensen.

----------------------------------------------------------------------------
"In just two days, tomorrow will be yesterday."
Apprentice

Dank je wel voor de bevestiging. Is dit alleen bij de Note 8? Volgens mij kon het wel op min S8+.
Big Cheese

Nee dit is altijd al zo geweest.. Ik heb al meer dan 6 jaar een android toestel en heb dit nog nooit gezien dat het per app ingesteld kan worden..

Samsung Galaxy Note 8

Apprentice

Dan heb ik het al die tijd niet goed begrepen. Dank je wel!
Big Cheese

Misschien heb je hier wat aan: https://play.google.com/store/apps/details?id=ws.stefma.soundcontroll&hl=nl

Er staat bij dat je het dan per app kan instellen!

"Megasound Beta is easily and intuitively to adjust specific sounds for all your apps. So you can already know by hearing which notification was playing the sound. "

Samsung Galaxy Note 8

Apprentice

Hee, wat goed! Gelijk even uittesten. Bedankt.
Highlighted
Big Cheese

Geen dank!! Succes!

Samsung Galaxy Note 8

Top Posters