Support

Open search

Inhoud mail wordt niet geopend

Highlighted
Voyager

Sinds enige tijd een probleem met het openen van e-mails. De e-mail komt binnen maar de inhoud wordt niet geladen.

De header is te lezen maar het bericht eronder niet. Dit scherm blijft leeg.

Dat laden van de inhoud geldt niet voor alle e-mails en is ook niet account afhankelijk en ook niet telefoon gebonden.

Mijn vrouw heeft het probleem met een A5-2017, ik met een S9+.

Op beide telefoons is het probleem zowel in - als buitenshuis.

Het maakt geen verschil of je met een provider netwerk (in ons geval KPN & Vodafone) of een WIFI thuis/openbaar netwerk bent verbonden.

Het gaat o.a  om een hotmail account, dds account.

De "limiet opgeh. gegevens"staat op "geen limiet

"Limiet opgehaalde gegevens bij roaming staat" op 300kb

"Afbeeldingen weergeven" staat "aan"

"Bijlagen autom. downloaden" staat "aan"

Het is in het verleden wel goed geweest. Kan zo niet aangeven of het na een software update is gekomen.

Iemand hier ideeen?

5 ANTWOORDEN
Superuser II
Superuser II
Geprobeerd het account te verwijderen en opnieuw erin te zetten? Op mijn Note 8 werkt het nu nog goed met de laatste oktober update.
---------
Samsung Galaxy Note 8
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II
Hoi Jan, ik heb een terugkoppeling gehad van de software afdeling. Het blijkt een bug te zijn waar ze nu hard voor aan het werk zijn om het z.s.m. op te lossen!
---------
Samsung Galaxy Note 8
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Voyager

Dank je voor de terugkoppeling. Nu dan maar geduldig afwachten.

First Poster

Geldt het ook voor andere toestellen dan de Note 8? Ik heb met mijn J5 2016 sinds 2 weken hetzelfde probleem

dat ik de inhoud van de mail niet kan openen.

Wanneer komt er een oplossing voor deze bug?

BruceH Moderator
Moderator

Het geldt voor alle toestellen met de e-mail app. Zodra er een update beschikbaar is, raad ik je aan deze te installeren om het probleem zo verhelpen. 

Wanneer de update precies wordt uitgerold, durf ik niet te zeggen.

---------
Signature_Note9_Trans
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters