Support

Open search

Geluid A8 hapert

Apprentice

Ik heb een Samsung galaxy A8 sinds ongeveer 3 maanden geleden, maar af en toe als de speakers worden gebruikt, hapert het geluid, soms elke seconde, soms om de 5 seconden. Er zijn echter ook momenten dat dit helemaal niet gebeurd en ik zonder enige hapering een YouTube filmpje kan kijken of geluid af kan spelen. Bij alles waarbij geluid wordt gebruikt heb ik er last van. Spotify, YouTube, filmpjes uit mijn galerij of WhatsApp... Ook geluid via mijn oortjes. Ik vind dit erg vervelend en storend, dus ik hoop dat iemand weet hoe dit kan en er een oplossing voor heeft.

Lisanne

76 ANTWOORDEN
Navigator
Dat is heel vervelend inderdaad! Heb je die Samsung A8 3 maanden geleden nieuw gekocht of is het een tweedehands? En weet niet of je je mobiel ook wel eens meeneemt naar de badkamer met douche enzo? Zelf neem ik namelijk wel eens mijn mobiel mee als ik ga douche ofzo, en weet dat dit eigenlijk niet echt goed is voor je smartphone!
M.
Apprentice

Ik heb mijn telefoon toen helemaal nieuw gekocht. Ik heb mijn mobiel soms wel eens in de badkamer als ik aan het douchen ben, maar omdat hij helemaal waterdicht is, zou ik denken dat hij daar wel tegen kan...

Navigator
Als je 'm nieuw hebt zal dat wel niet het probleem zijn lijkt me.. En je zou inderdaad denken; De telefoon is waterdicht dus zou er tegen moeten kunnen ja!? Toch ben ik bang dat het meer en deels komt door het meenemen naar de badkamer, zelf doe ik het ook en zoals ik al aangaf is het eigenlijk slecht voor (vooral) de speakers!
M.
Apprentice

Maar wat is de oplossing hiervoor?

Navigator
De beste tip is natuurlijk om je smartphone niet mee te nemen wanneer je gaat douche ofzo.. Als je je mobiel meeneemt (zoals ik) om muziek te kunnen luisteren dan is het misschien wel iets voor je om een draadloze, waterdichte speaker aan te schaffen!? Heb er zelf nog niet zo lang geleden ook eentje gehaald! Zo kun je de speaker op de badkamer hangen en je mobieltje buiten de badkamer laten (:
M.
Apprentice

Maar moet ik mijn telefoon nu voor reparatie opsturen of zijn er andere manieren om dit zelf te verhelpen?

Tim Moderator
Moderator

@Lisanne3 los van de goeie tips van @Marliss zou je eventueel nog kunnen testen of het aan de hardware van je toestel ligt. Je mag bellen naar *#0*# (hardwaretest) en kiezen voor 'Speaker'. Hapert het geluid dan ook zoals je 't normaal gesproken ervaart?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Nee dan hapert het niet...

Tim Moderator
Moderator

In dat geval lijkt het aan de software te liggen. Je mag een back-up maken en het toestel resetten. Laat je weten hoe het daarna gaat?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters