Support

Open search

Foutief oplaadpercentage op het scherm

OPGELOST
First Poster

Foutief oplaadpercentage op het scherm

Betreft: Galaxy Tab S3 9.7 Wifi

Na opladen van de batterij wijzigt het percentage op het scherm niet, het blijft staan op het percentage voor het opladen. Na het uit- en weer aanzetten van de tablet, komt het nieuwe percentage wel op het scherm te staan.

Dus de batterij is niet defect.

Opstarten in veilige modus lost het probleem niet op.

Weet iemand de oorzaak/oplossing?

Vriendelijke groeten,

Tom Bennis

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Re: Foutief oplaadpercentage op het scherm

Hartelijk dank Rohit voor het meedenken.

Jouw voorstel komt overeen met wat Samsung mij ook voorstelde. Maar wat bleek ik kon via Smart Switch geen verbinding leggen tussen mijn tablet en mijn desktop. Daarop kwam de conclusie dat dan waarschijnlijk de kabel niet in orde zou zijn. Ik naar een winkel en daar hebben zij verbinding gelegd met een nieuwe kabel, maar ook toen

bleek van het opladen nietste zien op het scherm. In de winkel hebben zij de poort getest en die bleek in orde te zijn.

Hoera. Tot mijn verbazing bleek thuis (waarschijnlijk door het testen van de poort, denk ik) het probleem verholpen te zijn.

3 ANTWOORDEN
Highlighted
Hotshot 

Ik denk dat je het beste even een backup kunt maken en daarna het toestel even een reset moet geven.

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

--------------------------------------------
Samsung Galaxy S8 Plus
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!

First Poster

Hartelijk dank Rohit voor het meedenken.

Jouw voorstel komt overeen met wat Samsung mij ook voorstelde. Maar wat bleek ik kon via Smart Switch geen verbinding leggen tussen mijn tablet en mijn desktop. Daarop kwam de conclusie dat dan waarschijnlijk de kabel niet in orde zou zijn. Ik naar een winkel en daar hebben zij verbinding gelegd met een nieuwe kabel, maar ook toen

bleek van het opladen nietste zien op het scherm. In de winkel hebben zij de poort getest en die bleek in orde te zijn.

Hoera. Tot mijn verbazing bleek thuis (waarschijnlijk door het testen van de poort, denk ik) het probleem verholpen te zijn.

Tim Moderator
Moderator

Hey @Bentomy, wat goed dat 't uiteindelijk is opgelost. Niet helemaal duidelijk hoe dit probleem nou precies is ontstaan, maar in ieder geval fijn dat je dit nu niet meer ervaart 👍

----------------------------------------------------
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters
Gebruiker Aantal likes
34
20
19
17
12