Support

Open search

Dynafix

Explorer

Ik heb vandaag van de mediamarktvestiging begrepen dat het toestel vandaag gereed is gemaakt om te versturen naar zesgoes, een ander reparatiecentrum van mediamarkt zelf. Meer was er bij de vestiging niet bekend ?

Nick Moderator
Moderator

Het volgende staat bij Dynafix: "Reparatie repair center - Voltooid (05-01)", "Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel (06-01)", dus in principe zou 't opgelost moeten zijn. Geen idee waarom Media Markt dit communiceert. 

---------
Signature_Note9_Trans
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Vandaag een bericht ontvangen dat het toestel klaar was. Ik ben naar de mediamarkt vestiging in Breda gegaan om het toestel af te halen. Bij aankomst blijkt het gehele toestel zowat vervangen volgens de reparatiebon. Echter is het barre wifi ontvangst niet gerepareerd, er worden haast geen netwerken gevonden en de wifi netwerken die wel gevonden worden hebben haast geen bereik............... zucht. 

Samen met de baliemedewerster is het toestel onderzocht en vervolgens niet in ontvangst genomen. Het toestel wordt nu voor de 3e keer in een tijdsbestek van een maand retour gestuurd naar dynafix. 

Nu is ook het display, printplaat en nog wat zaken vervangen. Het begon allemaal met een slecht gsm bereik tijdens bellen verder was het toestel helemaal in orde.

Dit is toch gewoon onvoorstelbaar eigenlijk ?

Tim Moderator
Moderator

Hey @Stem, wat een gedoe allemaal :( Ik kan me goed voorstellen dat je dit nu eindelijk een keer opgelost ziet. Laten we hopen dat de nieuwe reparatie dit permantent verhelpt en je niet nogmaals moet wachten op een werkend toestel.

---------
Signature_Note9_Trans
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer

Teostel nog steeds niet retour, dynafix krijgt toestel niet gerepareerd. Nu moet er beslist worden of ik mijn geld retour krijg. Ik wil zo langzamerhand wel eens een oplossing, wat een gedoe allemaal zeg ...

Highlighted
Superuser
Superuser

Dat is echt minder... Maar Mediamarkt moet jou gewoon helpen z.sm. dit duurt echt te lang... 

---------
Samsung Galaxy Note 8
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Vandaag weer contact met mediamarkt gehad, het toestel kan niet gerepareerd worden. Dynafix zit op goedkeuring van samsung te wachten om het toestel te crediteren.

Explorer

Ondertussen nog steeds geen oplossing, toestel 9 december ter reparatie aangeboden ......

BruceH Moderator
Moderator

Hi @Stem

ik zie dat jouw toestel wordt gecrediteerd. Er lopen intern nog een aantal processen, zodra dat rond is en het bedrag is overgemaakt, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

---------
Signature_Note9_Trans
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Explorer

Dag Bruce,

Dank je voor de info.

Ik was het wachten zat, inmiddels heb ik een andere smartphone aangekocht.

Top Posters