Support

Open search

Cashback actie verdwenen, "Black Friday bij Mediamarkt" bij aankoop van Galaxy Tab A2018, A7, S9, of S9+

New Member

Afgelopen maandag stond er op de promotie website een cashbackactie van "Black Friday bij Mediamarkt" .

Er stond bij een looptijd van 22-11-2018 t/m 24-12-2018 (hiervan heb ik gelukkig een schermafdruk gemaakt, zie bijlage)

Tot 3-1-2019 kun je het product registreren stond erbij (staat ook in de schermafdruk vermeld)

Ik heb op 24-12-2018 2x A7 toestellen besteld, en probeer deze nu aan te melden.

Dit was de link hiervoor: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APZYREDLVF7XD

Wanneer ik dit nu doe geeft de website aan dat de actie verlopen is. Ik kan dus ook niet meer reistreren, wat dus nog tot 3-1-2019 mogelijk zou moeten zijn. In het archief staat een soortgelijke actie, echter met andere datums vermeld?!?

Er is op de website onder contact geen e-mail adres te vinden (het enveloppe icoon werkt niet)

Ik heb dit via messenger gemeld, maar gezien het weekend is zal hierop niemand reageren, ik zal maandag proberen te bellen. (of kan iemand mij helpen via dit forum?)

Gezien hier wellicht meer mensen tegenaan lopen, hierbij mijn post.

Samsung promo A7.PNG

1 ANTWOORD
Superuser II
Superuser II

Hoi @Frenki,

De link is inmiddels gewijzigd. Maak je geen zorgen; je krijgt via Messenger het formulier toegestuurd. Ook berichten verstuurd in het weekend krijgen uiteraard gewoon antwoord.

Ik had je graag de link zo toegestuurd, maar vanwege het weekend kan ik deze niet opvragen. Ik raad je daarom aan het antwoord op Messenger af te wachten. 

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters