Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A5 2016 aanraaktoetsen werken niet na opladen / (on)regelmatig zwartscherm en geen response.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2017 10:38 AM)
169 Weergaven
davidD
First Poster
Opties

Mijn A5 2016 heeft de laatste maand enorm veel last van vastlopen op een zwart scherm.
Het toestel blijkt niet uit te staan want als ik mijn nummer bel met een ander toestel dan krijg ik de gewone wachttoon en niet de voicemail. De oplossing met de volume- en starttoets blijkt dan ook de enige.


Al wat langer heeft hij het probleem dat wanneer de telefoon opgeladen wordt (meestal valt het voor bij laden tot 100%) dat de touchtoetsen niet werken/reageren.
Rebooten is dan ook de enige manier op ze terug te doen werken.

Ik heb mijn Samsung al eens volledig gereset via KIES en dan de optie waarbij je de SN nummer moet ingeven.
Hij is daarbij ook voorzien van de laatste Software (Android Versie 7.0, Baseband A510FXXU4CQH2).

Iemand enig idee wat de reden is van deze problemen?
Toestel is nog binnen de garantie periode. Ik vind het alleen lasig om hem binnen te brengen en daarna (een lange tijd wachten) een telefoon terug te krijgen waar meestal (cosmetische) foutjes zijn ingeslopen.
Hier al meermaals problemen mee gehad (vingerafdrukken of stof op de binnenkant van het scherm, krassen die ervoor niet waren, beweringen over vocht in het toestel, ...)
Zijn er mensen die hun herstellingen in een bepaalde zaak binnen brengen ter herstelling of gaan ze sowieso naar Dynafix?


Alvast Bedankt

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi David, de meeste toestellen gaan idd naar Dynafix. Wat je wel kunt doen is naar een servicepunt gaan van Samsung daar werken ze soms met andere bedrijven.
Ik raad je zelf aan om altijd foto's te maken voordat je hem inlevert. Beste is ook het inleveren op een servicepunt, die zien dan ook meteen de staat van het toestel. Ik had jaren geleden ook een krasje op het achterklepje van mijn toenmalige HTC, aangekaart bij Dynafix en paar dagen later had ik een gratis achterklepje binnen.

Wat gebeurd er als je het toestel een tijdje in de veilige modus gebruikt?
Dit doe je zo: http://smsng.nl/veiligefbwc

Ik hoor het graag!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes