Support

Open search

galaxy S9+ 120 of 240 fps?

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hallo allemaal,

We weten natuurlijk dat we in de camera app mooie filmpjes kunnen maken in slow motion.

Nu mis ik alleen de functie om de slowmotion filmpjes te maken maar dan dat ik zelf kan bepalen welk deel slowmotion moet (op de pc, niet de telefoon), of is die functie er wel? Of is er een 3rd party app die dit ook kan?

Ik wil namelijk alles 120 fps opnemen en in Adobe Premiere pro zelf de slow-mo bepalen.

Alvast bedankt!

Groetjes

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Na wat uitzoekwerk is filmicpro de enige app waarbij je 1080p op 240 fps kan filmen en op elk gewenst fps kan terug spelen en 4k op 60fps

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-neem-ik-een-super-slow-mo-video-op-met-mijn-gal...

Ik denk niet dat je alles in 120 FPS kan filmen en daarna kan bewerken..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser I
Superuser I
Wat je wel kan doen is in adobe premier pro het slomo gedeelte pakken en vervolgens hiervan een gedeelte knippen/plakken. Het grote nadeel van super slomo is dat er maximaal 2.5s tegelijkertijd opgenomen kan worden.
Apprentice

Oke bedankt voor je reactie!

Ik gebruik sowieso nauwlijks de super slomo functie, ik vind 2.5s te kort en de resolutie staat me niet aan. Verder vind ik ook dat het starten van super slowmo niet goed werkt, ik vind dat ik zelf in controle moet zijn.

120 en 240 fps is ook voldoende voor een B-Roll sequence.

Nick Moderator
Moderator

Je kunt ook handmatig de functie starten. Je ziet automatisch of handmatig staan wanneer je de slow-mo functie start, als je deze selecteert wisselt deze tussen auto of hand. Wanneer deze op handmatig staat kun je 'm starten door op de 3 cirkels in het scherm te drukken. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Na wat uitzoekwerk is filmicpro de enige app waarbij je 1080p op 240 fps kan filmen en op elk gewenst fps kan terug spelen en 4k op 60fps

Top Posters