Support

Open search

WhatsApp 2 melding Gear s3

First Poster

Hallo,

Ik heb een Huawei p20, en 2 simkaarten (werk en privé) en dus ook 2 verschillende whatsapp's. Ik krijg alleen van mijn privé whatsapp melding op mijn Gear s3 (sim 1). Van de andere whatsapp krijgkrijg de geen melding, is dit mogelijk dat ik wel melding krijg ? 

3 ANTWOORDEN 3
First Poster
Bij de galaxy wear app staat maar 1 whatsapp (privé dus), dus hier kan ik niks veranderen?
Superuser II
Superuser II

Hoi @Dokter_K,

Als de tweede versie van Whatsapp als een normale app wordt geïnstalleerd, dan is dat mogelijk. Op een Samsung bijvoorbeeld kun je dan gewoon de meldingen aanzetten.SmartSelect_20181225-223921_Galaxy Watch PlugIn.jpg

Ik weet niet hoe Huawei de tweede versie van Whatsapp regelt, maar waarschijnlijk wordt hij dan niet als een normale app geïnstalleerd waardoor hij niet wordt gezien door je Gear.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Bij nader inzien staat het er gewoon letterlijk bij in de instellingen.. Zou het wel werken als ik het installeer via pp cloner oid? Screenshot_20181225-225535.jpg

Top Posters