Support

Open search

Samsung Notes extern opslaan

First Poster

Ik gebruik mijn Samsung Galaxy Tab S3 vaak voor het maken van notities met mijn S Pen in Samsung Notes, maar het pobleem is dat de opslag van de tablet nu bijna vol raakt, omdat de notities worden opgeslagen op de interne opslag. Ik heb al een SD-kaart aangeschaft, maar hoe kan ik nu mijn Samsung Notes-gegevens of de gehele app zelf exporteren naar deze SD-kaart? Zo houd ik namelijk meer opslag over voor nieuwe notities op mijn tablet.

3 ANTWOORDEN 3
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Nils6,

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand mee om te kijken hoe we dit kunnen oplossen!

Kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know!

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Hoi Bruce, 

Allereerst bedankt dat je me wilt helpen, maar ik snap niet hoe ik jou een privébericht kan sturen. Kun je me dat uitleggen?

BruceH Moderator
Moderator

Uiteraard! Dat doe je zo: https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-stuur-ik-een-privébericht/m-p/291737

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters