Support

Open search

Samsung Gear 360

Highlighted
OPGELOST
First Poster
Hoi allemaal Ik ben doof en ik ben hier voor eerste keer op Samsung Forum. Vorige maand schaf ik een nieuwe mobiel Samsung S10 , die pas 15 Juni in de lucht gaat. Ik vind erg interessant over Samsung Gear 360 . Op consumentenbond site geeft aan dat de Samsung mobiel wel kan van Galaxy S6 tot Galaxy S8 Mijn vraag is of Mijn nieuwe mobiel Samsung S10 werkt met Samsung Gear 360 ? Ik overweeg een nieuwe Gear 360 kopen,maar eerst wil ik meer zeker van weten
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Pierre62,

Welkom op de Samsung Community!

Goed nieuws: de Gear 360 kun je gewoon gebruiken met de Galaxy S10! Je hebt dan deze app nodig: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.gear360manager

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi @Pierre62,

Welkom op de Samsung Community!

Goed nieuws: de Gear 360 kun je gewoon gebruiken met de Galaxy S10! Je hebt dan deze app nodig: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.gear360manager

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Hallo KevinW

Hartelijk dank van jouw antwoord.

mijn vraagje is dat ik heel graag Samsung Gear 360  model  CM-C200 wil kopen ,maar is maar 1 site van Bol.com ( 4-10 dagen levertijd ) 

Dus is moeilijk te vinden van andere website 

Waar kan ik die kopen ?

Met vriendelijke groet,

Pierre

Tim Moderator
Moderator

@Pierre62 Ik heb even gekeken (ga ervan uit dat je het hebt op de SM-C200) maar deze verkopen wij jammer genoeg niet meer. Het is in dit geval dus inderdaad kijken naar andere aanbieders, zoals bijvoorbeeld Bol.com. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters