Support

Open search

Samsung Flow

First Poster

Ik heb een samsung S9 en vandaag mijn nieuwe samsung tablet binnen gekregen de S5e. Ik was zo naïef te veronderstellen dat ze makkelijk draadloos te koppelen waren om met apps zowel en content zowel op de ene als de andere te kunnen werken. 

Teleurstelling alom. Blijkt dus de smartphone samsung S9 niet geschikt te zijn voor samsung flow. Een andere optie/app is er ook niet. Dat heb ik vernomen van de samsung helpdesk. Oudere modellen hebben de mogelijkheid van samsung flow blijkbaar wel. Vreemd toch? Nu vraag ik me af of het nieuwe model tablet S5e überhaupt geschikt is voor samsung flow?

De tablet heb ik nog niet uitgepakt dus die kan ik evt. retour zenden naar de leverancier. 

Weet iemand anders en mogelijkheid om die 2 apparaten draadloos te laten samenwerken met elkaar. Ik werk met foto en video apps op mijn telefoon maar vind dat kleine schermpje zo lastig worden. Zou zo graag het werk zowel op de telefoon als op de tablet willen doen, zonder allemaal trucjes uit te halen om content uit te wisselen tussen die 2. 

Ik vind het allemaal maar gebrekkig hoor, dat deze nieuwe apparaten gewoon niet makkelijk te verbinden zijn. 6 Jaar geleden waren ze al met Samsung flow bezig.

Groet Kees

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Ik heb ook geen recente lijst met compatibele apparaten. Via de Play Store valt me wel op dat ze vanuit het development team van Flow erg actief zijn. Zie hier hun pagina. Je kunt ze ook direct mailen via: flow.dev@samsung.com.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik kom er gaande weg ook achter dat ik met video's bewerken op mijn tablet S5e minder kan dan met mijn samsung S9 phone. 

Is er uberhaupt een samsung tablet waarvan het videobewerkingssysteem minimaal dezelfde kracht/mogelijkheden heeft als van de samsung S9.

Je moet wel minimaal redelijke technische kennis hebben om te kunnen uitzoeken wat wel of wat niet geschikt is voor je en te combineren met de Samsung S9. 

Daar mijn schermpje van de S9 klein is heb ik een adapter om met mijn telefoon op mijn televisiescherm te kunnen werken, via spiegelen. Het geluid valt om de paar minuten helemaal weg. Dan moet ik het stekkertje uit mijn S9 halen en vervolgens opnieuw aansluiten. Heel lastig. Ik heb dat ook geprobeerd met mijn tablet S5e en zelfde probleem. 

Ik zal ook even naar dat emailadres schrijven dat je me gegeven hebt. Zijn dat Nederlanders of Engels sprekende mensen?

Groet Kees

Nick Moderator
Moderator

Dit zal Engels zijn. Verder zou dit ook aan de kabel kunnen liggen, zeker als beide apparaten dit issue hebben.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters