Support

Open search

S Health op de pc of op web?

Pathfinder

Afgelopen weekend voor onze bruiloft van mijn (inmiddels) vrouw een Samsung Galaxy Gear S 3 gekregen. Nu had ik al een S8 telefoon en al iets aan ervaring met de S Health app. Waar ik naar op zoek was is een web interface voor S Health. Of een Windows Store app. Is zoiets er? Of zit het in de planning?

Mijn mobiele devices zijn leuk, maar ik vind een volledige computer toch vaak net wat lekkerder werken!

19 ANTWOORDEN 19
Superuser II
Superuser II
Gefeliciteerd!! Er is helaas geen app hiervoor. Ik weet niet of dat ooit komt, het is voornamelijk bedoeld voor mobiel gebruik..
Je kunt wel de hartslag gegevens exporteren.. Open de hartslag meter en dan rechts op de 3 bolletjes en dan Gegevens exporteren.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Er is ook een app. met de naam Samsung gear. Die gebruik ik altijd.

Superuser II
Superuser II

@henk51 hij bedoelt op de pc..

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Pathfinder

Ja, inderdaad... ik bedoel voor de PC. Jammer dat dat er niet is. Op de PC is waar ik dat soort dingen graag bekijk.

Kunnen ze er niet gewoon een PWA van maken?

BruceH Moderator
Moderator

Hi @Plantje

je kunt bijvoorbeeld wel Sidesync gebruiken om het scherm van jouw toestel op de PC te tonen. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Pathfinder

Dat is inderdaad nog wel een idee. Daar had ik niet aan gedacht.

Vooral voor bijvoorbeeld het invoeren van eten in de app is een volwaardig toetsenbord erg handig!

Superuser II
Superuser II

Hoeveel eet jij dan? zoveel tekst is dat toch niet, denk dat het meer werk is om je pc aan te zetten en verbinding te maken etc.

---------
Samsung Galaxy S10+

Pathfinder

Mwoa... Ooit gebruikte ik daar een Microsoft app voor. Kon ik gemakkelijk alles aanvinken en dan was ik zo klaar.

Maar als je gewoon een ontbijtje neemt, wat lunch en avond eten heb je al heel wat regels opgenomen...iedere dag. En dan is het gemakkelijk als je dingen gewoon aan kunt vinken. En mijn PC heb ik de hele dag aan staan.

Pathfinder

Nog even als toevoeging...

Bij het invoeren van eten vind ik het persoonlijk veel handiger om een website of een app op een volwaardige computer te hebben. Ik kan dan tenminste ook een keyboard en een muis gebruiken. Ik zie dat er op zich wel meer mensen zijn die er behoefte aan hebben.

Maar ook voor analyses is het toch veel handiger om dat op een (zeg) 24" scherm te hebben? Bekijken waar je hard gelopen hebt, in één klap zicht op je slaapritme van de afgelopen weken, een grafiekje over weken met wat je gegeten hebt.. dat soort dingen.

Ik kan me haast niet voorstellen, dat ik de enige ben die hier behoefte aan heeft. Misschien hebben mensen het wel op een andere manier opgelost? Ik heb eens gekeken bij de partnerapps. Ik kan dan bijvoorbeeld bij myFitnessPal een maaltijd toevoegen, maar dat komt dan weer niet gespecificeerd terug in de S Health app.

Nee, uiteindelijk blijf ik er op terugkomen: maak er een mooie PWA van mensen!

Top Posters