Support

Open search

Ongewenste advertentie's op s6

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hoi iedereen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Ik heb namelijk een galaxy s6 32GB WHITE EDITION

Maar ik krijg van die vieze advertentie's op hele scherm

Gewoon tussendoor wanneer ik gewoon bezig ben met youtube of iets anders

Maar die advertenties zijn niet altijd vies soms zijn het ook advertentie's van wish en andere dingen

Maar dat is niet alles

Altijd als ik bezig ben met iets gewoon mail of ook youtube dan opent mijn browser en dan met rare sites

Ik denk dat het een virus is maar mijn virusscanner geeft aan dat er geen bedreigingen zijn

Heel vervelend

Ik hoop dat iemand me kan helpen

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
NadiaS Moderator
Moderator

Als je de advertenties weer krijgt nadat je hem uit de veilige modus hebt gehaald wordt het veroorzaakt door een derde partij app. Wij bieden geen ondersteuning voor een toestel wat geroot is. 

---------
Signature-S10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Apprentice

Ik heb hem door een collega laten rooten

Hij zei dat je toestel sneller wordt en dat je battterij sneller leeg gaat

nadat ik mijn toestel van hem terug had stond er een app genaamd supersu op

ik vroeg of ik het kon verwijderen maar hij zei van niet

Maar als er geen ondersteuning wordt geboden voor gerootte apparaten dan reset ik hem denk ik

12 ANTWOORDEN 12
NadiaS Moderator
Moderator

Dat is inderdaad vervelend! Dit kan komen door een app op je telefoon of een website die tussen je tabbladen staat. Welke internetbrowser gebruik je? 

---------
Signature-S10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Apprentice
Ik gebruik momenteel ecosia maar die advertenties gaan ook naar samsung internett
NadiaS Moderator
Moderator

Ga naar Systeem Instellingen > Apps > Ecosia > Opslag > Gegevens wissen. Doe hetzelfde bij Samsung Internet. Let wel op dat al je zoekopties en geschiedenis worden verwijdert. ^Nadie

---------
Signature-S10
Apprentice

Ik heb het geprobeerd, Ik had ecosia inmiddels verwijderdt, dus heb ik de gegevens van samsung internet gewist zoals u zei.

Helaas heeft het geen effect gehad...

Heeft u misschien een tip zoals backup maken en gewoon helemaal resetten?

Ik gebruik dat als laatste

NadiaS Moderator
Moderator

Het kan ook veroorzaakt worden door een app. Start je toestel eens op in de veilige modus, hier staat uitgelegd hoe: http://smsng.nl/veiligmodus. Zo kun je controleren of het wordt veroorzaakt door een derde partij app, deze worden namelijk uitgeschakeld. Laat je me weten of het is gelukt?

---------
Signature-S10
Apprentice

Ik heb het geprobeerd aan de hand van die site,

Helaas klopte dat het niet, hoe je in de veilige modus komt, mijn telefoon is android versie 7.0

Na gekeken te hebben op een andere site is het me gelukt om in de veilige modus te komen

alle apps zijn uitgeschakeld hoewel de ingebouwde apps dat niet zijn,

ik denk dat dat hoort dus heb ik gewoon een beetje een paar filmpjes gekeken op youtube, zonder

dat internet opent of dat er advertentie's komen

dus het komt denk ik door een app

ik heb geprobeerd mijn telefoon op pc aan te sluiten en met windows defender specifiek alleen mijn gehele telefoon te scannen

nogmaals geen bedreigingen,

Tawfeeq

NadiaS Moderator
Moderator

Hmm, de onderste uitleg zou ook moeten werken voor jouw toestel. Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is! Meestal komen die reclames uit een spelletjes app. Heb je die op je toestel staan?

---------
Signature-S10
Apprentice

het is nog niet gelukt want na het opnieuw opstarten uit veilige modus kreeg ik die advertentie's weer

ik heb wat spelletjes op mijn telefoon staan maar de laatste die ik heb geinstalleerd is alweer een paar maanden geleden

toen had ik dit probleem nog niet

Apprentice

Er is me tebinnengeschoten dat ik dit heb ongeveer sinds het geroot is?

is het mogelijk dat het daardoor komt en hoe unroot ik hem?

Top Posters