Support

Open search

Niet kunnen downloaden in de Galaxy Store

First Poster

Ik heb sinds kort een galaxy watch 46mm aangeschaft. Ben er tot op heden erg tevreden mee, maar... 

Ik heb de eerste dag enkele wijzerplaten kunnen downloaden via de Galaxy Store. Deze betaalde ik via mijn PayPal account.  Als ik nu iets probeer te downloaden dan krijg ik even de mededeling "verwerken"  en daarna doet hij niets. Ik krijg ook niet de optie om te betalen. 

Vreemd aangezien ik eerst wel dingen vanuit de Galaxy Store kon downloaden.  Vanuit de Google PlayStore kan ik wel gewoon apps kopen.

Iemand een idee waar dit aan ligt? 

Alvast bedankt, groeten Thimon 

15 ANTWOORDEN 15
Nick Moderator
Moderator

Kun je jouw Paypal misschien handmatig een keer opnieuw toevoegen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

In de galaxy store kun je verder geen betaalaccount toevoegen of verwijderen,  deze zitten denk ik gekoppeld aan je playstore-account. Daar heb ik mijn paypal account al een keer verwijderd en toegevoegd. Als ikiets uit de galaxy store wil kopen, krijg ik niet eens de optie om een betaalmethode te kiezen.

Ik snap er (nog steeds) niets van. 

BruceH Moderator
Moderator

De Galaxy Store staat los van de Play Store. Bij Galaxy Store -> Rechtsboven drie puntjes -> Mijn pagina -> Tik op je account -> Betalingsmethoden.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Dank je wel voor de uitleg. Ik was van mening dat die aan elkaar gekoppeld zijn, de Google Play store en de Galaxy store. Nu kan ik echter, via mijn pagina in de galaxy store, bij betalingen alleen kiezen voor creditcard. Ik heb (toen ik mijn Samsung watch net had) ook een betaling gedaan via PayPal. Maar deze mogelijkheid staat er niet bij, alleen maar via creditcard. Hoe kan ik nu toch een paypal account eraan toevoegen? 

BruceH Moderator
Moderator

Heb je het horloge gekoppeld aan een Samsung toestel? 

---------
Signature-Note10
First Poster
Ja, aan mij s9
BruceH Moderator
Moderator

Als je in de Galaxy Store op een betaald item tikt om te kopen, zie je dan bij de betalingsmethode PayPal staan?

---------
Signature-Note10
First Poster

Nee, ik krijg dan verder niets te zien. Als ik een betaalde app selecteer dat ik deze wil kopen, dan gaat de balk zich vullen van downloaden, krijg dan een grote witte balk over het scherm met de tekst "verwerken" en dan springt het scherm weer naar het scherm waarin ik kan aanklikken om de app te kopen. Ik kan dus geen betaalmethode selecteren. Dit heb ik in ieder geval 1 keer wel kunnen doen want toen heb ik iets via PayPal gekocht en toen kreeg ik ook de optie, maar die krijg ik nu niet meer. 

BruceH Moderator
Moderator

Kun je daar een screenshot van sturen?

---------
Signature-Note10
Top Posters