Support

Open search

Microsoft Intune, EAS en Samsung email client

Apprentice

Ik heb mijn werk mail in mijn Secure Folder aangemaakt. Ik had connecties naar 2 vershillende Exchange server dmv. EAS (Exchange ActiveSync) en dat ging goed. Al mijn contacten, agenda en mail van beide servers worden gepushed naar mijn telefoon.

Sinds kort eist een van de bedrijven dat ik daar Microsoft Intune moet gaan gebruiken.

Mijn vraag is:

Kan de samsung mail zowel Intune als AES tegelijkertijd ondersteunen? Uiterarrd heb ik een account voor elk bedrijf. De helpdesk medewerker vertelde mij dat het niet kan, maar van zijn kennis heb ik niet zo'n hoge pet.

Ik ben bang dat als ik Intune eenmaal installeer en het werkt niet, dat ik dan de client van dat andere bedrijf kwijt raakt en Intune  niet kan disablen / uninstall

Wie kan mij hier helpen.

Mvgr,

Boen Liem

2 ANTWOORDEN 2
Nick Moderator
Moderator

De bedrijven die zulke services beheren zullen er een beter antwoord op kunnen geven dan ik. Nu neem ik aan dat zij ervaring hebben met zulke werkzaamheden, dus ik vertrouw voor nu op hun antwoord. Vanuit mijn kant durf ik het dus niet te beantwoorden,

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Nick,
Bedankt voor je advies. Ik ben redelijk bevriend met hun, maar dit soort moeilijke vragen kunnen ze ook niet beantwoorden. Hun FAQ boekje gaat niet zover. Bovendien zijn ze ook niet geinteresseerd dat er een 2e 'AES' op de telefoon staat.
Ze zijn pas vrij laat achter gekomen dat Samsung (die ze native ondersteunen - hun bedrijfs telefoons zijn Samsung en Iphones), anders gedraagt dan andere (Google) Android Enterprise.
Sommige wisten niet eens dat ze onze telefoon (tegenwoordig deels) kunnen wipen.
Top Posters