Support

Open search

Galaxy A50 en Samsung Health

OPGELOST
Apprentice

Hallo

Ik heb sinds vandaag een A50 en ontdekte Samsung health. Ik wil die graag gebruiken maar heb geen idee of er ook daadwerkelijk iets gemeten word. Het beste om het mee te proberen leek me bloeddruk en hartslag. Als ik bij die optie record druk en dan mn vinger op het stipje onder de camera leg zie ik wel twee getallen voor bloeddruk (120 over 80) maar zie niks gebeuren bij de hartslag bpm. Ik twijfel dus nu of er ook iets gemeten word en of ik mn vinger uberhaupt op de goede plek heb liggen. 

Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het en zit er gewoon geen hartslag meter in de A50 of werkt het niet (op de manier zoals ik beschreven heb)

Bij voorbaat dank

Martin

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
De A50 heeft geen hartslagmeter.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
De A50 heeft geen hartslagmeter.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Dank voor het antwoord. Als ik goed gebruik wil maken van die app moet ik waarschijnlijk zo'n samsung watch aanschaffen? Of heeft dat ook geen nut?

Overigens apart dat het antwoord als opgelost staat zonder dat ik dat aangegeven heb, zou het toch fijn vinden als een vraagsteller dat zelf kan aangeven (waarbij ik duidelijk wil stellen dat ik dat in dit geval ook aangegeven had )

Nick Moderator
Moderator

De gebruiker kan dit ook zelf. Waarschijnlijk heeft een moderator het gedaan, aangezien het vaak door gebruikers wordt vergeten (en het antwoord simpelweg klopt). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Highlighted
Apprentice
Makes sense Nick, maar geef mensen iig even de tijd. Op het moment dat ik een email kreeg dat er een antwoord was stond het al als opgelost.
Wil er trouwens verder niet moeilijk over doen, ben blij dat ik zo snel antwoord kreeg, heb dat op andere fora wel anders meegemaakt. Vond het alleen wel even het vermelden waard
Nick Moderator
Moderator

Nee absoluut! We waren misschien iets te snel deze keer  

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters