Support

Open search

Foto's cloud

New Member

Vorige week ben ik helaas mijn Samsung S7 kwijtgeraakt op vakantie. Ik heb ondertussen de Samsung S9 aangeschaft en ben bezig geweest om mijn foto's uit de cloud te halen. De S7 had ik zo ingesteld dat hij al mijn foto's, contacten, berichten etc opslaat in de cloud en een back up van maakt. Maar nu zie ik dat ik alle foto's terug heb tot en met 7 mei. De foto's die daarna zijn gemaakt op vakantie zijn kennelijk niet opgeslagen in de cloud. Waar kan dit aan liggen? Ik had constant verbinding met Wi-Fi dus hij zou de foto's moeten hebben opgeslagen. Het liefst wil ik natuurlijk de foto's terug vinden van mijn vakantie, maar ik vind het ook belangrijk om te weten dat ik de back up goed heb ingesteld op mijn nieuwe telefoon om dit in de toekomst te voorkomen.

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi Sanali,

Wat vervelend dat je je telefoon bent kwijtgeraakt :(

Onder Instellingen >> Accounts en back-up >> Samsung cloud >> Instellingen (via de drie puntjes) stond waarschijnlijk "Synchroniseren en back-up bij roaming" uit. 

Als je de app "Foto's" van Google gebruikt, dan staan je foto's mogelijk daar nog.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters