Support

Open search

Downloaden pinterest

Highlighted
New Member

Hallo allemaal,

Sinds een tijd kan ik geen foto's meer downloaden via de app pinterest. In het verleden had ik hier geen problemen mee, maar nu kan ik de foto nergens meer terugvinden (geeft wel aan dat hij is opgeslagen). Vrij vervelend, ik ben kleuterjuf en gebruik dit heel vaak... Ligt dit aan de update? Heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd zonder succes

3 ANTWOORDEN 3
New Member
Sofie, ik heb het zelfde probleem!! Gebruik pinterest ook veel voor werk/ soc media en prive. Heb S8. Wie kan ons helpen??!!! Had ook probleem afb internet, moet via Samsung internet en niet Google. Ook raar!! Heb je dat ook?
Het Melanie
Superuser II
Superuser II
Lijkt erop dan dat het aan de app zelf ligt. Heb je al contact gehad met Pinterest hierover?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Navigator

Hallo,

Ik gebruik Pinterest zelf ook al een langere tijd.. Heb de app ervan langer dan een jaar zeker en ken het probleem! Het is ooit ook eens zo geweest dat er niks gedownload meer kon worden of opgeslagen, ligt denk ik echt bij Pinterest zelf!?

Groetjes 

M.
Top Posters