Support

Open search

Diverse S Health gerelateerde vragen

Nick Moderator
Moderator

Ik begrijp het in dit geval ook niet precies, het lijkt een bug te zijn binnen Samsung Health. Ik gebruik zelf de zelfde functie, al kijk ik er niet vaak meer naar. Op zowel m'n S8, S10 en Galaxy Watch blijft deze netjes het juiste getal aangeven. Kun je het doel een héél klein beetje hoger of lager zetten? Mogelijk zit daar de fout in.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Pathfinder

Ik heb een streefgewicht ingesteld, dus mijn caloriëndoel wordt automatisch bepaald en kan ik niet handmatig bijstellen.

Nick Moderator
Moderator

Daarnaast stel je in hoeveel je wilt afvallen per week, als je deze één vakje verplaatst, komt het issue dan nog voor?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Pathfinder

Ik heb daar eens wat in veranderd. Nu weer even afwachten... want in het verleden vastgelegde "resultaten" en doelen worden niet meer gewijzigd.

Pathfinder
Het is nu wel wat veranderd, maar nog altijd zou ik dan vandaag maar 1225 kCal mogen innemen…. daar draai ik echt niet op
Pathfinder

Enige wat ik me nog kan voorstellen is, dat het ligt aan het feit dat ik de S Health app op twee Galaxy S8 telefoons heb staan. Ik heb de app eens van één telefoon verwijderd; zien wat er dan gebeurt.

Pathfinder

Nee, helaas. Dat heeft dus ook niet geholpen.

Ik denk echt dat er ergens een bug in zit. Ergens zijn de algoritmes om te komen tot een bepaald calorieën doel gewoon niet goed. Of ik moet mijn doelen heel verkeerd zetten hoor....

Was 85kg en ik wil graag naar 75kg. Dus ik heb 75kg als doel ingesteld. En de afgelopen dagen zat mijn calorieëndoel telkens rond de 1230 kCal. Dus ik heb de manier om er te komen maar eens op "Normaal" gezet en dan gaat ie naar ergens in de 1400.

Nu maar even mijn doel op 77kg gezet. Met de huidige 78,8 zou dat redelijk goed te doen moeten zijn. Eens zien wat ie morgen zegt.

Het hoeft wat mij betreft ook niet in de standaard 10 weken behaald te worden Maar goed, ik zal eens een tijdje proberen om wat kleinere stappen te nemen. Misschien dat het dan beter gaat.

En nu maar weer de app op mijn werk telefoon installeren, want blijkbaar was dat niet het probleem. Wel even opletten, dat mijn stappen met 2 telefoons en een Galaxy Gear S3 niet dubbel geteld worden!

Top Posters