Support

Open search

De perfecte app

First Poster

Kan iemand helpen? Ik zoek een app waarin ik met de stylus pen gedichten kan schrijven en daarna kan converteren naar een normaal bestand in normaal lettertype.  Google Handwriting en Myscript Nebo hebben we in gedachten maar Google Handwriting is niet handig en Nebo is 9 euro dus ik weet niet of dat werkt.

Ik wil eerst rustig mijn gedicht kunnen schrijven en daarna pas converteren naar een normale lettertype. Google Handwriting doet dat niet! Nebo heb ik niet geprobeerd.  De reviews zijn niet al te goed voor dat geld.

Er zijn vele OCR scanners,  dat zoek ik dus niet !

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Denk dat je beter google.nl kunt gebruiken hiervoor daar zal je meer reacties vinden dan hier.. Waarom typ je de gedichten niet gewoon? Waarom perse met een stylus schrijven?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dank je wel Rohit. Ik ben al jaren gewend te schrijven,  dat kan ik ook sneller dan typen en het typen is te afleidend waardoor ik de volgende zin niet meer onthoudt. We zijn al veel aan het googlen en zoeken in de play store en samsungstore. 

Superuser II
Superuser II
Ah zo ik snap hem. Helaas weet ik geen app die dit kan, hopelijk een ander gebruiker wel! Succes met de zoektocht!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dank je wel. Ik hoop ook van harte dat iemand het weet.

Top Posters