Support

Open search

Contacten probleem

New Member

Hallo iedereen,

Ik heb een heel irritant probleem en het is heel ingewikkeld dus ik zal proberen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen,

Dus ik had mijn gsm op English (United States) gezet voor een app en vanaf toen ik probeerde berichten te sturen naar mijn contacten lukten dit niet , ik besefte dat bij mijn contacten (belgische nummers) er niet +32 voor stond omdat dit niet nodig was wanneer mijn gsm nog op English (Belgium) stond dus zocht mijn carrier voor USA nummers met dezelde nummers wanneer ik belde/sms'te en dus kwamen er de hele tijd fouten omdat die nummers van mijn contacten niet bestonden in de USA  maar wanneer ik er +32 voor zette lukte bellen en sms'en naar mijn contacten wel, toen ik door had dat het daardoor was zette ik mijn gsm terug naar English (Belgium) en wanneer ik nu op mij contacten klik om te bellen komt het nummer zonder +32 maar deze is niet meer van Belgie maar van Usa dus moet ik er altijd +32 voor typen wanneer ik op mijn contact klik om te bellen , ik kan het Usa nummer ook niet verwijderen mijn gsm denkt dat mijn contacten hun nummers +32 en niet +32 hetzelfde zijn terwijl degene van niet +32 Usa zijn geworden.

Help aub!

1 ANTWOORD 1
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Kaan3D,

Om welk toestel gaat het precies? Als ik het goed begrijp, kun je simpelweg niet SMS'en naar buitenlandse nummers? 

Misschien dat het makkelijker is om een meekijkafspraak voor je in te plannen, dan loopt een collega van mij de instellingen met je na om te kijken.

Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters