Support

Open search

wasmachine WF70F5E5P4W/EN trommel draait niet

New Member
Trommel draai niet (2017-11-30)

*Wij hebben hebben een wasmachine van Samsung, typenr. zie boven, die geprezen werd door de consumentenbond als best getest aangeschaft op 7-11-2014. en nu draait trommel niet. 
Het maakt zijn programma niet af, de ene keer stopt ie na 12 min, dan 21 min. met schokkende pogingen om door te draaien, maar krijgt de kracht niet om verder te gaan 
Ik ben alle stappen die jullie aanraden ( zie bijlage ) gelopen en een paar keren gekalibreerd,maar het weigert om zijn cyclus af te maken. 
Op deze site https://eu.community.samsung.com/t5/Huishoudelijke-Apparatuur/wasmachine-WF70F5E5P4W-EN-trommel-draa...: van jullie zijn er meerdere die met dezelfde klachten zitten. 
Ik heb ook een Koelkast van Samsung, ook van ± 3 jaar jong, heb nu Lekkage in de vershoud bakken. 
De klachten gebeuren na ± 3 jaar. 
Wanneer gaat Samsung stappen ondernemen om de klant tegemoet te komen, als  dezeflde klachten constant voortkomen???? 
Ik hoop op een coulance van Samsung om onze apparaten weer in orde te maken. 
Want wij weten ons geen raad meer en financieel kunnen wij het niet opbrengen. 
ik heb ook de telefonische contact gebeld, maar die dames en heren die weten ook geen raad meer na de zoveelste klachten over een zelfde apparaat, dan gaan ze de klant, ik dus, afsnauwen en schreeuwen en leggen de hoorn neer.

Het is gewoon triest met de service Samsung.

Mvg 
N.Mangalie

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Hoi, je kunt het beste contact opnemen met de verkoper! Die is verantwoordelijk hiervoor.
Lees hier meer:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

De verkoper is dus verantwoordelijk dat hij jou een goed product verkoopt. Met hen kan je dus in overleg een oplossing gaan zoeken.
3 jaar is dus helaas buiten de garantie en kan Samsung vrij weinig doen behalve dan met kosten de boel repareren...
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters