Support

Open search

wasmachine WF70F5E5P4W/EN trommel draait niet

First Poster

Ik heb zelfde probleem als heel veel mensen hier. Mijn wasmachine stop ook met programma steeds maar alleen op dagelijkse was programma. 2 net 2 maanden buiten de garantie.

Samsung ik hoop wel.dat jullie dit dan netjes oplossen. Dit is dan toch een probleem van jullie.

Black Belt 

Goeiemiddag @Rockanje! Hopelijk kan ik de trommel met een paar handige tips weer aan het draaien krijgen houd je er als eerste rekening mee dat het programma Dagelijkse Was maar een hele lichte belading kan hebben? Meer dan een halve trommel vol is al snel te veel. Daarnaast was ik benieuwd op wat voor ondergrond de wasmachine staat en of je hem onlangs nog eens gekalibreerd hebt. Ik hoor graag van je!

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Ik heb net weg een was erin nu op eco was en doet het nu weer niet trommel zit niet eens half vol.

Ik wil dus dat hier na gekeken wordt is toch niet normaal na 2 jaar.

Ik ga hier zeker niet voor betalen als ik al dezelfde klachten lees. 

Hoop dat je mij kunt zeggen hi  ik nu verder moet handelen. 

First Poster
Kalibreren lukt nu ook niet meer dus zal toch monteur moeten komen hiervoor. Half maart was machine 2 jaar
First Poster

Hallo het probleem is de printplaat. Samsung komt jou wel tegenmoet in koste. Dit betekent dat reparatie kosten gedeelte vergoed worden. Afhankelijk van leeftijd. In mijn geval moest ik 175€ betalen voor de reparatie. Normaal is dat rond 275€ 

First Poster

Ja en dan weer zo snel kapot! Of is deze printplaat anders dan? Anders wordt het een dure wasmachine

Black Belt 

Buiten de fabrieksgarantie, hoe kort ook, kan ik niet garanderen dat we het geheel op onze kosten op kunnen lossen aangezien we als fabrikant zijnde toch gebonden zijn aan de fabrieksgarantie. Daarbuiten zou je de reparatie ook via je winkel aan kunnen vragen aangezien je met hen de koopovereenkomst hebt. Ik dien met alle plezier een reparatie verzoek voor je in, dan krijg je sowieso eerst een max. prijsinidicatie en men komt pas langs als je daar akkoord mee gaat. Maar wellicht dat je er meer aan hebt om het eerst aan je winkel te vragen.

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Ik heb dit al gedaan en heb ook nu al telefonisch contact met jullie gehad ik hoop dat ze binnen 24 uur bellen en dat ze op afstand mij een prijs kunnen zeggen anders hoeven ze niet te komen om voor paar honderd euro hem te maken.

Dan ga ik voor een andere maar nooit een Samsung meer.

Black Belt 

Als het reparatie verzoek al is ingediend heb ik er weinig meer aan toe te voegen, ik hoop van harte dat het een schappelijk voorstel zal zijn zodat je snel weer verder kunt wassen.

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Dit moet helemaal niet meer onder fabriek ’s garantie hoeven vallen.

Dit probleem is 100% een constructie fout.

En al een aantal jaar bekend bij Samsung.

Hier moet Samsung voor opdraaien en de machines kosteloos repareren.

Ik heb nu de machine 2/5 jaar en heb het zelfde probleem als honderden andere Samsung machine bezitters.

Trommel draait niet meer alleen schokjes zie je.

Heb al vanaf dag 1 problemen met deze machine.

Gewoon zeer slecht kwaliteit van materiaal, voor een wereld merk als Samsung een schande.

Ik roep dan ook alle bezitters van deze machine om radar en Kassa een bericht te sturen.

Om te vertellen hoe Samsung hier met zijn klanten omgaat.

Top Posters