Support

Open search

wasmachine WF70F5E5P4W/EN trommel draait niet

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hallo,

De trommel van mijn borstelloze wasmachine draait niet. Machine is 16-9-2015 gekocht. 

Ik las hier eerder een bericht over, monteur zou moeten komen. Kan een monteur ingepland worden? Woensdag 25 januari zou heel goed uitkomen...

Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Hallo Nouzha,

Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Als het goed is komt er vrijdag een monteur om de machine (onder garantie) te repareren.

Groet,

Luuk

17 ANTWOORDEN 17
Troubleshooter

Hi Luuk, 

Jeetje, wat balen! Heb je het filter al schoongemaakt en een kalibratiemodus uitgevoerd? 

Apprentice

Hallo Nouzha,

Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Als het goed is komt er vrijdag een monteur om de machine (onder garantie) te repareren.

Groet,

Luuk

Helping Hand

Hey hey Luuk,

Super relaxt dat er een monteur komt. Jullie komen er samen wel uit. 🎉🎉

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
New Member

Hello,

Do you have any feedback regarding your washmachine?

I have the same model and the same problem (but mine is a bit more than 2 years old...so no warranty)

According to the repairer who came today, the electronic card has to be changed....

He told me that this is a very common problem on these machines because of the poor quality of this electronic card....

Thanks

Observer

Mijn trommel doet het ook niet meer. Geen fout melding niks. Mijn wasmachine is 3 1/2 jaar oud. Wat kan dit zijn

Helping Hand

Hi Guys,

Als de monteur is geweest wil je dan Phil & Sylvia laten weten wat de oplossing is?

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Apprentice

De snaar of riem was van het wiel afgelopen waardoor de motor en de trommel niet meer verbonden waren. Het wiel en de snaar ijn vervangen.

Let op: sinds dit probleem trilt de wasmachine bij het centrifugeren heel erg, ikmoet dit nog opnemen met Samsung maar als jullie dezelfde reparatie laten doen, laat de machine dan even goed centrifugeren voordat de monteur weg is!

Apprentice

Hallo Davey,

De wasmachine trommel draait weer, dat heeft de monteur goed gerepareerd. Nu heb ik nog wel een probleem, sinds de storing en reparatie, trilt/schudt de machine heel hard bij het centrifugeren. Blijkbaar was er meer aan de hand dat tijdens de reparatie niet is geconstateerd.

De machine staat waterpas en is gekalibreerd, ik ga dit binnenkort nog even opnieuw doen maar mocht het probleem blijven bestaan, wil ik graag een afspraak maken voor een nieuw bezoek van een monteur.

Kun jij dat voor mij regelen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Luuk Westera

Apprentice
De snaar of riem was van het wiel afgelopen waardoor de motor en de trommel niet meer verbonden waren. Het wiel en de snaar ijn vervangen.
Let op: sinds dit probleem trilt de wasmachine bij het centrifugeren heel erg, ikmoet dit nog opnemen met Samsung maar als jullie dezelfde reparatie laten doen, laat de machine dan even goed centrifugeren voordat de monteur weg is!
Top Posters