Support

Open search

problemen vriezer rsg5purs

First Poster

Sinds enkele dagen problemen met vriezer side by side rsg5purs.

De ingestelde temperatuur is -14°C

Tot een temperatuur van ongeveer +2 ° op display geeft hij de correcte temperatuur aan op de bijkomende thermometer

in de vriezer. Deze loopt gelijkmatig tot ongeveer het vriespunt +2° en -2°

het koelingssysteem is bovenaan echt bevroren. Dan begint de disply temperatuur op hol te slaan en daalt vleigensvlug naar-14°. De ontdooisensor en temperatuursensor  reeds vervangen. De printplaat display en pc board lijkt mij op eerste zicht in orde, geen opgezwollen elco's. De Thermofuse is uitgemeten en ok en het verwarmingselement ijkt me ok ok.,

of zou het toch kunnen dat deze de temperatuur op hol doet slaan?

Wie kan mij helpen?

4 ANTWOORDEN 4
BruceH Moderator
Moderator

Goedemorgen,

Zou je een foto kunnen sturen van waar het precies bevroren is?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Beste,

hoe voeg ik hier een foto bij?

mvg

Luc

First Poster

InkedIMG_0709 (1)_LI.jpghet gearceerde deel is normaal bevroren; echter nu juist ontdooid

BruceH Moderator
Moderator

Hier kunnen wij je helaas niet bij ondersteunen, dat is echt iets voor een monteur. Ik kan een reparatieverzoek voor je indienen zodat er een afspraak gemaakt kan worden.

Als je dit ziet zitten, kun je mij een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en de modelcode+serienummer van de koelkast en de aankoopdatum.

Houd er wel rekening mee dat er buiten de fabrieksgarantie kosten bij komen kijken, ook als er nog wel garantie op zat, is dit komen te vervallen omdat je er zelf aan hebt gesleuteld

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters