Support

Open search

kent er iemand de betekenis van de letters achter de modelnaam van amerikaanse koelkasten

First Poster

9 ANTWOORDEN 9
Black Belt 

Welke letters bedoel je precies Paul? Als het om de letters achter de schuine streep gaat, dit is de landscode die aangeeft voor welke markt hij gemaakt is. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

bvb bij het model RS 7578 THCSL, de THCSL

Black Belt 

Ahaa, dat is weer wat anders inderdaad De letters slaan eigenlijk op bepaalde design keuzes in dit model. De T staat voor het type deurklink/handvat op de koelkast, HC staat voor het design van de glasplaten binnenin en SL staat voor de kleur: EZ Clean-steel. 

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Er zijn zo'n ongelooflijk aantal combinaties en verschillende modellen, die dan allemaal dezelfde nummers hebben maar toch geregeld ongelooflijk in prijs verschillen. Ik kan me bvb dat inbeelden voor RVS/inox <=> gewone bekleding maar  voor de andere zaken is dit in het duister tasten.

Bestaat er nergens een soort van overzicht of zo ?

Black Belt 

Bij de recentere modellen staat er sowieso altijd een specificaties lijst op de website dat je kunt controleren of hij over alle gewenste functies beschikt. 

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Dat klopt Joeri, heb ik geprobeerd, maar die is niet volledig of uniform van format. Soms ontbreekt er ook gewoon info, bvb RVS/geschilderd staal/.... zeker op de websuite van de leveranciers

maw niet zo evident hoor

bvb het verschil tsn RS7778 FHCSR - RS7778 FHCWW - RS7778 FHCSL - RS7778 THCSL ...
vind je niet terug op de website

Black Belt 

Als ik zo al die modellen bij langs ga lijkt alleen de RS7778FHCSR een Benelux model te zijn waardoor dat ook het enige model is waar ik over mee kan praten. Ik heb helaas geen eigen overzicht ban buitenlandse modellen. Nu maakt het doorgaans voor koelkasten weinig uit als ze geïmporteerd worden, als het qua stroomvoorziening maar gelijk is aan wat wij gebruiken. 

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster
straf, zijn allemaal Belgische websites waarop ik de modellen terugvind :(
Black Belt 

Dat is verder ook geen schande, ik heb alleen geen documentatie van niet-Benelux modellen, dat is mijn enige beperking hierin. TV's en telefoons die uit het buitenland komen zijn doorgaans geen goed idee maar zoals ik aangaf hoort dat bij een koelkast geen probleem te zijn.

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Top Posters