Support

Open search

extra garantie kopen wasmachine

First Poster

Hoi hoi,

Onze 3 jaar oude Samsung wasmachine heeft het begeven. Na contact met Samsung heb ik een code gekregen waarmee ik in de shop een nieuwe kan bestellen met wat korting.

Ik wil graag de WW90M642OBW bestellen, maar zie nergens de optie om extra garantie te kopen. Iemand een idee hoe je dat kunt doen?

Vanaf het moment dat ik de link van de wasmachine aanklik tot aan het afrekenen, geen 1x de optie om dit ergens aan te klikken.

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Ik ga het even navragen, ik zie wel een mooie promotie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=38FYMQ8C8KHGD#models

100 euro retour!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dank je wel!

Ik heb vanmorgen nog even met de klantenservice gebeld hierover. De eerste medewerker vertelde mij dat ik 5 jaar garantie krijg zodra ik de wasmachine registreer. De tweede zei dat ik via Samsung geen extra garantie erbij kan kopen omdat dat via een externe partij zou gaan. Dus..... niks wijzer geworden nog 🤣

Heb inmiddels wel de wasmachine besteld die ik in mijn post vermeld heb. Dit is als het goed is ook een promotie. Veel korting en 100 euro cashback

@Rohit  schreef:
Ik ga het even navragen, ik zie wel een mooie promotie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=38FYMQ8C8KHGD#models

100 euro retour!

Superuser II
Superuser II
Hi,

dat zou kunnen maar dat was een promotie die helaas al afgelopen is! Garantie bij kopen is helaas geen optie. De 100 euro cashback wel! Dus nu hoef je die alleen nog even te registreren!

Veel plezier met je nieuwe aankoop.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters