Support

Open search

aanmelden 5 jaar garantie

First Poster

Hallo,

Gisteren mijn nieuwe wasmachine binnen gekregen maar de daarbij behoorde actie van 5 jaar garantie. 

Nu wilde ik de wasmachine aanmelden hiervoor maar helaas kom ik niet verder dan stap 2 (gisteren geprobeerd en zojuist weer)

Foto's die ik heb toegevoegd zijn niet te groot (3 mb per stuk) dus daar kan het niet aan liggen. 

Kunnen jullie mij verder helpen zodat ik toch in aanmerking kom voor de 5 jaar garantie.

Erg jammer dat de site niet goed werkt, lees hier meer problemen over! 

Groeten Harco

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Wat werkt er precies niet dan?
Ik heb hier al meerdere promoties meegedaan en altijd zonder problemen!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Wij hebben hier het zelfde probleem, al gebeld met klantenservice maar de computer liep daar vast en moest het later nog maar eens proberen. Nu in de weer met het Webcare team.

Ik zit op een Windows 10 computer en heb Chrome, Firefox en Egde browsers geprobeerd.

Maar helaas. Ook mijn fotos zijn niet te groot. 

Hoop dat het snel is opgelost en dat ik nog mee kan doen voor de 5 jaar garantie daar heb ik deze machine ook voor gekocht.

First Poster

Nou om je aan te melden moet je 4 stappen doorlopen. Als je van stap 2 naar stap 3 verder wilt gaan dan gaat hij gewoon niet verder. Je kunt dan honderd keer het knopje indrukken om verder te gaan maar dat pakt hij gewoon niet. Ook geeft hij geen foutmelding of iets weer (bijv. dat je iets verkeerd hebt ingevuld ofzo). 

BruceH Moderator
Moderator

Als het legen van cookies niet werkt, evenals het gebruik van een andere browser zoals @ClaireJouvenaar aangeeft, ontvang ik graag een privébericht met je mailadres.

Dan zorg ik ervoor dat je een deelnameformulier toegestuurd krijgt. Je kunt deze dan invullen en uitprinten en per post toesturen. Dit duurt wel wat langer dan digitaal, maar zo kom je in ieder geval wel in aanmerking. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Bedankt! Heb je een prive bericht gestuurd.

Top Posters