Support

Open search

Wasmachine maakt kabaal met centrifugeren

Superuser II
Superuser II
Dit kan ook gewoon komen door veel te zware was telkens erin te doen! Dit is dus niet te controleren.. Ik heb mijn ecobubble al 4 jaar zonder enig probleem! Ik vul hem ook nooit heel zwaar, en om de aantal maanden een reiniging en filter schoonmaken.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer

Hier hetzelfde, wasmachine 3.5 jaar oud. monteur is geweest en heeft vastgesteld dat rubbers kapot waren helemaal verpulvert. Maar deze rubbers konden vervangen worden, echter nu blijkt dat het ijzer ook teveel versleten is, heeft er iets extra rubber tussen gemaakt voor nood maar geeft aan dat het verstandiger is om binnenkort een nieuwe te kopen😅 nooit geen samsung wasmachine meer voor ons als ik al deze berichten lees

First Poster

Super bedankt voor de beschrijving voor het oplossen van dit probleem. Ik heb het net zelf geprobeerd en het is gelukt Zoals jij hebt beschreven. Ik kan hoop ik weer even vooruit met de wasmachine en bespaar me op dit moment een hoop geld voor het kopen van een nieuwe. Nogmaals bedankt. 

Top Posters