Support

Open search

WW80K6405SW AddWash wasmachine kan geen verbinding maken met app

First Poster

Dank voor je suggestie. Smart things gedownload en wasmachine na enige moeite toegevoegd. Ben benieuwd of hij nu automatisch verbinding maakt met het netwerk. Ervaring van afgelopen dagen is, dat we de verbinding steeds handmatig met smart control aan moeten zetten en dsn vervolgens de tussen meldingen te krijgen op iphone en iwatch. 

Ik heb ook getracht om mijn samsung smart tv toe te voegen aan smart things, maar zonder resultaat. Hij zit op hetzelfde netwerk als mijn iphone maar geen resultaat, blijft op 37% hangen en handmatig toevoegen zoals geadviseerd kan ik in smart things nergens vinden. Ik ben geen newbee op dit gebied, dus weet hoe apparaten zoals netwerken functioneren, zelfs mijn kunstgrepen werken niet in deze app. Dus zeker voor nieuwe gebruikers een crime. Helaas. Ben benieuwd waar jullie mee komen. Dank alvast daarvoor. 

Tim Moderator
Moderator

Het klopt inderdaad dat je Samsung Control opnieuw zult moeten verbinden om de koppeling te houden. Daar kunnen we niet omheen. We zullen deze feedback in elk geval meenemen, maar voor nu is daar niks aan te veranderen.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters