Support

Open search

Tips voor het onderhouden van een Ecobubble wasmachine!

Superuser II
Superuser II

Graag alle tips die jullie hebben met andere gebruikers delen als jullie dat willen!

Ik heb er zelf ook 1 dus wat tips zijn welkom!

Dus wat doen jullie zoal om de levensduur van een wasmachine te verlengen en hem natuurlijk schoon te houden van binnen?

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
1 ANTWOORD 1
Nick Moderator
Moderator

Leuk idee zo, Rohit!

Een paar tips van ons voor jullie:

1. Houd het manchet goed schoon (rubber langs de deur), dit doe je gewoon door er een doekje langs te halen.
  2. Gebruik niet teveel wasmiddel. De ecobubbel is zuiniger en heeft daardoor minder wasmiddel nodig (max 35ml).
  3. Draai af en toe eens een 95 graden was zonder wasmiddel. Doe 2 eetlepels soda in de trommel en doe hier een paar oude handdoeken bij. Dit zorgt ervoor dat er geen overtollig wasmiddel in het systeem blijft hangen.
  4. Maak het zeepbakje goed schoon, deze kun je er redelijk simpel uithalen, dit kun je doen met warm water en een doekje.
  5. Filter in de wasmachine ongeveer elke twee weken reinigen (hangt van het gebruik af).
  6. Houd goed de beladingstabel in het manual in de gaten, alleen katoen kan de volledige belading aan (7 kilo, 8 kilo etc.). Je kunt schade aanrichten als je de wasmachine overbelaadt op het verkeerde programma.
  7. Kalibreer voor het eerste gebruik de wasmachine en doe dit ook nadat je de wasmachine hebt verplaatst.

Hope it helps!

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters