Support

Open search

Smart home app voor eco bubble geeft geen notificaties op Apple

Apprentice

De app geeft al een hele tijd geen notificaties meer op de iphone.  Helpdesk suggereert dat ik het op een android moet proberen, maar heb ik niet en ligt m.i. Gewoon aan de app.

ik kan de machine wel bedienen met de app maar krijg geen meldingen als de was klaar is. Iemand een oplossing (heb app al opnieuw geinstalleerd en gekoppeld)

12 ANTWOORDEN 12
Apprentice

hier hetzelfde probleem, is gekomen na de laatste app update van 27 september jl

tuurlijk vinden ze dat je maar naar android moet, samsung en apple is water en vuur. 

Helaas is android waardeloos en zal ik van me leven het niet gaan gebruiken. 

Volg deze treath om te kijken of het opgelost gaat worden.

Lot Moderator
Moderator

Hoi @Frank67 en @BikerBoyTex, wat jammer dat jullie geen notificaties meer ontvangen via de Smart Home app. Kun je de app eens opnieuw installeren?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Apprentice

Zoals ik al schreef heb ik de app al opnieuw geinstalleerd en de wasmachine opnieuw gekoppeld. Sinds afgelopen weekend nu wel notificatie via smartthing (heb een hub), maar blijft raar dat de eigen app geen meldingen zendt.

Lot Moderator
Moderator

Ja inderdaad. Dank voor de melding, ik ga navragen of het vaker voorkomt!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Apprentice

Lot schreef:

Ja inderdaad. Dank voor de melding, ik ga navragen of het vaker voorkomt!

Als ik kijk naar de recensies in de app store, lijkt het vaker voor te komen.

First Poster

Hier hetzelfde probleem met de Samsung AddWash en iPhone 8. 

Afgelopen week nog een binnenzwembad gehad op zolder omdat er kennelijk een mouw tussen de wasmachinedeur zat.... Logde in op de app om te kijken of de was klaar was en zag daar de melding dat er problemen waren. 

Toen liep het water al langs de muur in de gang... Als ik meteen de melding had gekregen was de schade misschien beperkt geweest. 

Ook geen melding dus als de was klaar is, hiervoor moet ik ook eerst weer de app openen. 

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. 

Samsung kunnen jullie zorgen dat deze functie weer werkt voor Apple apparaten?

Apprentice

Ga ff naar apple instellingen, scroll naar beneden, daar staat ergens Smart Home, als je daar op klikt, staat verversen op de achtergrond wel aan ? Ik krijg daardoor wel weer meldingen, maar alleen push zonder geluid, dus je moet alsnog scherm in de gaten houden.

Black Belt 

@Frank67, heb je in de tussentijd iets aan de tip van BikerBoyTex?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

Nee....helaas niks. Wel melding via IFTT en Smartthings. Maar niks via de eigen app

Top Posters